Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Junior-VM 2017-2018 (Buffalo) (https://www.sharps.se/forums/ishockey/31140-junior-vm-2017-2018-buffalo/)

patrik_g 2017-12-26 14:54

Junior-VM 2017-2018 (Buffalo)
 
Underbara Junior VM börjar igen. SÅ rolig turnering att se på.

Kom med spel i tråden om ni har något.

patrik_g 2017-12-26 14:56

Kommer spela dessa långtidspel från Junior VM från SVS:


VINNARE: Kanada (3.40)


USA favorit på hemmaplan, men Kanada är minst lika bra. Vill nog ha revans på USA med efter finalförlusten i förra årets final.

3-Units




Vilken svensk spelare gör flest poäng? Jag spelar på Elias Pettersson (4.00). Elias har gjort fina 35-poäng på 25-matcher i SHL denna säsong i topplaget Växjö. Fyra gånger pengarna på att han gör flest poäng i laget ett givet spel för mig.

4-Units




Vem vinner poängligan? Jag testar spel på R. Thomas i Kanada till (13.00)

1-Units




TOPP 2: Sverige (2.45). Efter att ha åkt ut i semifinalen tre år i rad tror jag på Sverige i detta Junior VM. Har en vass offensiv i Nylander/Pettersson/Andersson och en klass back i Dahlin. Målvaktssidan ser okej ut med.

3-Units

g00sfraBa 2017-12-26 15:49

Vitryssland-Sverige 20:00
 
Håller med! Roligaste hockeyturneringen enligt mig!

Har två speltips:

Sverige AH ö2.0 mål i första perioden till 2.16 - 5 units
Vitryssland-Sverige AH ö7.0 mål ord. tid - 1.94 - inget bet lagt än

patrik_g 2017-12-26 16:54

Sverige inleder VM med match mot årets nykomling Vitryssland. Ett Vitryssland som är VM:s klart sämsta lag. Jag räknar med ett spelsuget Sverige och att man ska göra sju mål ska inte vara några problem om det börjar tidigt att trilla in mål. Spel: Sverige: Ö 6.5 mål (2.27) SVS, 5-Units.

patrik_g 2017-12-26 23:13

Ett mål på 30 minuter och sen fem mål dom andra 30 minuterna. Ett mål ifrån att sitta spelet. Surt. Fanns chanser för ett sjätte mål. PP sista 5 och 4 träffar i ramen.

patrik_g 2017-12-26 23:15

Står just nu 3-1 Kanada med 7 spelade minuter i andra perioden.



Livespel: Kanada Över 5.5 mål (2.70) SVS



3-Units

patrik_g 2017-12-28 19:29

Junior-VM-Dubbel (2,14) SVS: Ryssland-Schweiz: Ryssland Över 3.5 mål och Sverige-Tjeckien: 1. 7-Units

patrik_g 2017-12-29 20:29

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 555342)
Junior-VM-Dubbel (2,14) SVS: Ryssland-Schweiz: Ryssland Över 3.5 mål och Sverige-Tjeckien: 1. 7-Units

Ryssland fick fjärde pucken tillslut och vann med 5-2 och Sverige gjorde jobbet och vann med 3-1.

cochise 2018-01-02 10:33

småkronorna har inte imponerat på mig i den grad att jag tror dom kommer att köra över Slovakien....
svs ger 3.15 på Slovakien +3
löjligt högt odds! (finns kanske högre där ute)

patrik_g 2018-01-02 20:46

Kör en semfinals dubbel (2.84) SVS. Kanada-Schweiz: Kanada Över 5.5 mål & Sverige-Slovakien: Över 6.5 mål. Schweiz släppt in 20 mål på 4 matcher. Kanada gör lätt 6 mål här. Sverige gjort 20 mål på 4 matcher. Slovakien halv lurigt lag som slagit USA och spelat jämt mot Finland. 5-Units

cochise 2018-01-03 23:48

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 555864)
småkronorna har inte imponerat på mig i den grad att jag tror dom kommer att köra över Slovakien....
svs ger 3.15 på Slovakien +3
löjligt högt odds! (finns kanske högre där ute)

fortsätter att spela i småkronornas matcher...
dom måste höja sig flera snäpp om dom ska rå på USA
omöjligt är det väl inte?!
chansar med att Sverige vinner med exakt 1 mål
PAF ger 9 ggr på det spelet!

patrik_g 2018-01-04 20:08

Härlig match ikväll mot värdnationen USA. Ett USA som Junior kronorna haft så svårt mot genom åren. Sverige fick verkligen kämpa mot Slovakien 3-2. Men då ska vi veta att USA förlorade mot Slovakien med 3-2. USA har blandat och gett. Slog Ryssland med 4-2 i semifinalen. Har blandat och gett. 5-4 sent avgörande med mot Finland. Men känslan är att USA gasat upp nu när det gäller som mest. Första femman måste verkligen spela upp sig ikväll om det ska bli vinst. Gjorde kanske sin sämsta insats senast och Nylander i spetsen måste verkligen upp i nivå. Är tveksam i om Gustavsson håller på denna nivå? Får gärna motbevisa mig.

Tror ändå på en jämn och rätt målsnål match. Det är min känsla. Visst dessa lag har snittar över 4 mål per match. Men nu är det semifinal och då kan det bli mer försiktigt kanske? Är min känsla iaf. Kan vara helt fel ute med.

Kommer testa underspelet och krysset.

Ska jag säga ett resultat är det 2-2 (15.75) tv-peng SVS och sen avgör Sverige på straffar!

Spelen i matchen:

Under 5.5 mål (2.24) SVS

3-Units



Kryss (4.70) SVS

1-Units

patrik_g 2018-01-05 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 556156)
Härlig match ikväll mot värdnationen USA. Ett USA som Junior kronorna haft så svårt mot genom åren. Sverige fick verkligen kämpa mot Slovakien 3-2. Men då ska vi veta att USA förlorade mot Slovakien med 3-2. USA har blandat och gett. Slog Ryssland med 4-2 i semifinalen. Har blandat och gett. 5-4 sent avgörande med mot Finland. Men känslan är att USA gasat upp nu när det gäller som mest. Första femman måste verkligen spela upp sig ikväll om det ska bli vinst. Gjorde kanske sin sämsta insats senast och Nylander i spetsen måste verkligen upp i nivå. Är tveksam i om Gustavsson håller på denna nivå? Får gärna motbevisa mig.

Tror ändå på en jämn och rätt målsnål match. Det är min känsla. Visst dessa lag har snittar över 4 mål per match. Men nu är det semifinal och då kan det bli mer försiktigt kanske? Är min känsla iaf. Kan vara helt fel ute med.

Kommer testa underspelet och krysset.

Ska jag säga ett resultat är det 2-2 (15.75) tv-peng SVS och sen avgör Sverige på straffar!

Spelen i matchen:

Under 5.5 mål (2.24) SVS

3-Units



Kryss (4.70) SVS

1-Units

Ja det blir sjukt nog 5 mål i sista perioden och underspelet spricker precis då det blev 4-2. Junior VM i ett nötskal



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved