Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Stanley-Cup Play Off 17-18 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/32188-stanley-cup-play-off-17-18-a/)

patrik_g 2018-04-11 21:58

Stanley-Cup Play Off 17-18
 
En tråd för slutspelet i NHL

Philjay 2018-04-11 22:00

Trevligt!

Personligen så tycker jag Kings verkar intressanta mot Vegas. Vegas gjorde en fenomenal grundsäsong men deras spelare har knappt någon slutspels erfarenhet. Å andra sidan så har dom den absolut bästa 4e femman och det kommer bli ett intesivt slutspel!

Håller mig kall innan jag kollat de första matcherna.

BOL

patrik_g 2018-04-11 22:16

Underbara NHL-slutspelet börjar inatt och som vanligt vill man vara med och tippa i varje matchserie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Pittsburgh-Philadephia: Tips: 4-2 i matcher till Pittsburgh
Winnipeg-Minnesota: Tips: 4-2 i matcher till Winnipeg
Vegas-Los Angeles: Tips: 2-4 i matcher till Los Angeles
Boston-Toronto: Tips: 4-1 i matcher till Toronto
Tampa Bay-New Jersey: Tips: 4-1 i matcher till Tampa Bay
Washington-Columbus: 4-3 i matcher till Washington
Nashville-Colorado: 4-2 i matcher till Nashville
Anaheim-San Jose: 2-4 i matcher till San Jose
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag tippade Tampa Bay vinna Stanley Cup inför säsongen. Får stå för det än. Men kör ett vinnarspel till i en outsider i mina hajar San Jose vinna Stanley Cup (23.00) med 1-Units Bet365.
Vinnare skytteligan i slutspelet? Jag testar P. Laine (16.00) SVS med 1-Units
Vinnare poängligan i slutspelet? Jag testar B. Marchand (16.00) SVS med 1-Units
Head to head: Vilket av dessa lag går vidare: Vegas-Los Angeles: Jag tror: Los Angeles (2.03) SVS med 3-Units
Head to head: Vilket av dessa lag går vidare: Anaheim-San Jose: Jag tror: San Jose (2.02) SVS med 3-Units
Head to head:
Dubbel (2.20) SVS
Boston-Toronto: Boston Vidare (1.68)
Tampa Bay-New Jersey: Tampa vidare (1.31)
5-Units

patrik_g 2018-04-11 22:26

NHL slutspel inatt: Tror på dessa inatt: Jets har jag kvar som vinnare för att få in en trippel. Sen testar jag ett skräll kryss i Pittsburgh-Philadelphia (4.05) 1-Units. Sen blir det Kings ML (2.01) SVS med 4-Units.

Philjay 2018-04-12 08:42

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 567342)
Underbara NHL-slutspelet börjar inatt och som vanligt vill man vara med och tippa i varje matchserie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Pittsburgh-Philadephia: Tips: 4-2 i matcher till Pittsburgh
Winnipeg-Minnesota: Tips: 4-2 i matcher till Winnipeg
Vegas-Los Angeles: Tips: 2-4 i matcher till Los Angeles
Boston-Toronto: Tips: 4-1 i matcher till Toronto
Tampa Bay-New Jersey: Tips: 4-1 i matcher till Tampa Bay
Washington-Columbus: 4-3 i matcher till Washington
Nashville-Colorado: 4-2 i matcher till Nashville
Anaheim-San Jose: 2-4 i matcher till San Jose
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag tippade Tampa Bay vinna Stanley Cup inför säsongen. Får stå för det än. Men kör ett vinnarspel till i en outsider i mina hajar San Jose vinna Stanley Cup (23.00) med 1-Units Bet365.
Vinnare skytteligan i slutspelet? Jag testar P. Laine (16.00) SVS med 1-Units
Vinnare poängligan i slutspelet? Jag testar B. Marchand (16.00) SVS med 1-Units
Head to head: Vilket av dessa lag går vidare: Vegas-Los Angeles: Jag tror: Los Angeles (2.03) SVS med 3-Units
Head to head: Vilket av dessa lag går vidare: Anaheim-San Jose: Jag tror: San Jose (2.02) SVS med 3-Units
Head to head:
Dubbel (2.20) SVS
Boston-Toronto: Boston Vidare (1.68)
Tampa Bay-New Jersey: Tampa vidare (1.31)
5-Units

trevligt sätt å spela på. håller tummarna :yes:

patrik_g 2018-04-12 21:50

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 567344)
NHL slutspel inatt: Tror på dessa inatt: Jets har jag kvar som vinnare för att få in en trippel. Sen testar jag ett skräll kryss i Pittsburgh-Philadelphia (4.05) 1-Units. Sen blir det Kings ML (2.01) SVS med 4-Units.

Mästarna började med kross 7-0 och krysset inte ens nära ;)

Vegas nollade sen Kings 1-0 och miss där med

Skönt att Jets kunde vinna då

AmaerildeRimfrost 2018-04-12 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 567446)
Mästarna började med kross 7-0 och krysset inte ens nära ;)

Vegas nollade sen Kings 1-0 och miss där med

Skönt att Jets kunde vinna då

Kryss var väl rätt nära ändå? Bara byta ut en bokstav, y mot o så hade du haft din kross istället :whistling:

patrik_g 2018-04-12 22:28

Nattens NHL-drag:

Boston-Toronto: 2 ML (2.26) SVS
Bostons förlust i sista matchen i grundserien mot avhängda Florida gjorde att man fick luriga Toronto som när man spelar som bäst kan slå alla lag. Boston har bara en vinst på dom åtta senaste mötena mot Toronto. Har en skräll feeling här. Testar ML på Toronto.
2-Units





Anaheim-San Jose: 2 ML (2.11) SVS
Hett derby! Anaheim en poäng före San Jose efter en stark avslutning på säsongen. 3 av 4 möten gick till övertid i grundserien. San Jose vann 3 av dom 4 mötena. Jag tror San Jose kan gå långt i detta slutspel. Måste testa spel på mina hajar här med ML.
4-Units




Dubbel (2.73) SVS
Tampa Bay-New Jersey: 1
Nashville-Colorado: 1
Kör en favorit dubbel här som jag tror mycket på. Tampa är favoriter att vinna Stanley Cup. Spelade dom vinna SC inför säsongen. Devils gjort det bra som tagit sig till slutspel. Detta ska bara Tampa normalt vinna. Man kan lägga till Devils har vunnit alla möten mot Tampa i grundserien. Men nu är det slutspel. Nashville som var i final förra säsongen är också ett lag som kan vinna SC. Är bra på alla positioner och har rutinen från förra säsongen. Grymt hemmastöd. Colorado till slutspelet är en skräll, men här tar det slut fort tror jag.

6-Units

patrik_g 2018-04-12 22:29

Spelar ni något inatt?

CalPrim 2018-04-12 23:31

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 567453)
Spelar ni något inatt?

Lite sugen på X i Ducks - Sharks. 3/4 matcher den här säsongen mellan lagen har gått till OT. Jämna lag som känner varandra och blir troligen Gibson i målet istället för Miller. 4.20 @ WilliamHill ser lite lockande ut

patrik_g 2018-04-13 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 567452)
Nattens NHL-drag:

Boston-Toronto: 2 ML (2.26) SVS
Bostons förlust i sista matchen i grundserien mot avhängda Florida gjorde att man fick luriga Toronto som när man spelar som bäst kan slå alla lag. Boston har bara en vinst på dom åtta senaste mötena mot Toronto. Har en skräll feeling här. Testar ML på Toronto.
2-Units





Anaheim-San Jose: 2 ML (2.11) SVS
Hett derby! Anaheim en poäng före San Jose efter en stark avslutning på säsongen. 3 av 4 möten gick till övertid i grundserien. San Jose vann 3 av dom 4 mötena. Jag tror San Jose kan gå långt i detta slutspel. Måste testa spel på mina hajar här med ML.
4-Units




Dubbel (2.73) SVS
Tampa Bay-New Jersey: 1
Nashville-Colorado: 1
Kör en favorit dubbel här som jag tror mycket på. Tampa är favoriter att vinna Stanley Cup. Spelade dom vinna SC inför säsongen. Devils gjort det bra som tagit sig till slutspel. Detta ska bara Tampa normalt vinna. Man kan lägga till Devils har vunnit alla möten mot Tampa i grundserien. Men nu är det slutspel. Nashville som var i final förra säsongen är också ett lag som kan vinna SC. Är bra på alla positioner och har rutinen från förra säsongen. Grymt hemmastöd. Colorado till slutspelet är en skräll, men här tar det slut fort tror jag.

6-Units


2 av 3 igår då San Jose och dubbeln satt fint. Bra plus.

patrik_g 2018-04-13 22:31

2 av 3 spel satt igår natt i NHL. San Jose satt och dubbeln med Tampa och Nashville. Nya tag inatt.


Dubbel SVS (2.56)

Pittsburgh-Philadelphia: 1
Winnipeg-Minnesota: Över 4.5 mål

Pittsburgh krossade Philadelphia med 7-0 senast. Kan inte se annat än hemmaseger ikväll heller. Winnipeg och Minnesota är två offensiva lag och 5 mål i den matchen känns mycket givet.

5-Units




Vegas-Los Angeles: 1 (3.02) SVS

Vegas vann första matchen med 1-0 i en jämn match. Jag ger Los Angeles en ny chans inatt till 3 gånger degen.

5-Units

patrik_g 2018-04-15 19:20

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 567555)
2 av 3 spel satt igår natt i NHL. San Jose satt och dubbeln med Tampa och Nashville. Nya tag inatt.


Dubbel SVS (2.56)

Pittsburgh-Philadelphia: 1
Winnipeg-Minnesota: Över 4.5 mål

Pittsburgh krossade Philadelphia med 7-0 senast. Kan inte se annat än hemmaseger ikväll heller. Winnipeg och Minnesota är två offensiva lag och 5 mål i den matchen känns mycket givet.

5-Units




Vegas-Los Angeles: 1 (3.02) SVS

Vegas vann första matchen med 1-0 i en jämn match. Jag ger Los Angeles en ny chans inatt till 3 gånger degen.

5-Units

Missa på båda här. Pittsburgh svek hemma och Kings förlorade igen mot Vegas.

patrik_g 2018-04-15 19:28

Philaldephia-Pittsburgh: 1 ML (2.15) Bet365, 3-Units.
Flayers kom igen start från match 1 och vann med 5-1 senast. Nu är man hemma igen och där har man ett grymt hemmastöd. Pittsburgh haft svårt med bortaspelet hela säsongen. Testar hemmaseger!

patrik_g 2018-04-15 22:14

Patrik Grönlund • för en minut sedan
Ny NHL-natt från underbara slutspelet.
Inatt. kör jag på hemmasegrar rakt av.
Minnesota behöver vinna efter 3-2 och 4-1 förlust i Winnipeg. Minnesota är erkänt starka hemma. Vågar inte rak seger och kör med ML ettan.
Caps tappade 2-0 senast till förlust med 3-4 i förlängning senast mot Columbus. Lite av en måstematch att vinna idag. Jag tror man fixar det.
Även Kings behöver vinna efter två raka förluster i Vegas. Varit jämna möten. 1-0 till Vegas och nu senast 2-1 till Vegas efter förlängning. Kings starka hemma och visar klassen nu på hemmais.
Kommer köra ett dubbel-system med dessa tre.


Dubbel-System
Minnesota-Winnipeg: 1 ML (1.95)
Washington-Columbus: 1 (2.05)
Los Angeles-Vegas: 1 (2.15)
Hos Bet365
2-Units på varje dubbel.

patrik_g 2018-04-25 22:41

Game 7! Boston-Toronto häftigt och jag går in på Boston till dubbla degen (2.00) Bet365, 6-Units

patrik_g 2018-04-26 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 568734)
Game 7! Boston-Toronto häftigt och jag går in på Boston till dubbla degen (2.00) Bet365, 6-Units

Boston låg under inför sista perioden men fixar det och vinner med 7-4 :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved