Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   frölunda-Hv71 european trophy (https://www.sharps.se/forums/ishockey/3524-froelunda-hv71-european-trophy/)

kingscania 2010-08-12 18:49

Honken är vår idol, Honken är vår idol, släpper inte en massa mål, Honken är vår idol!!!!

kingscania 2010-08-12 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av pankbank (Inlägg 55054)
okej. tack. men jag har redan tippat på HV

Gjorde du jävligt rätt i ;)

apekatt66 2010-08-12 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av smalke (Inlägg 55098)
Honken är sämst!! frölunda värvade ju han för han skulle spela hem ett guld åt dom precis som lunkan (som för övrigt är världens bästa målvakt) gjorde... men vi kan väl konstatera att honken inte direkt levt upp till dom förväntningarna... han lär ju inte göra det i år heller!

I mitt tycke så har han varit VFs absolut bästa spelare efter Niklas Andersson sen han kom. Hade vi inte haft honom så hade vi lirat derbyn mot BHC nu.

smalke 2010-08-12 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av apekatt66 (Inlägg 55118)
I mitt tycke så har han varit VFs absolut bästa spelare efter Niklas Andersson sen han kom. Hade vi inte haft honom så hade vi lirat derbyn mot BHC nu.

Då tycker vi verkligen olika du och jag:yes: Enligt mig är han en väldigt ojämn målvakt som ofta sviktar i dom viktiga matcherna!

apekatt66 2010-08-12 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av smalke (Inlägg 55128)
Då tycker vi verkligen olika du och jag:yes: Enligt mig är han en väldigt ojämn målvakt som ofta sviktar i dom viktiga matcherna!

Ville mest lyfta fram att vi Holmqvist-anhängare också finns :)

O12 2010-08-12 21:52

Kan egentligen bara hålla med om att Honken inte är tillräckligt stabil över en lång period, som en målvakt behöver vara.

Han släpper enkla puckar, vilket bringar osäkerhet till hela laget.

Nah, värvningen blev inte som man hoppats....

smalke 2010-08-12 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av apekatt66 (Inlägg 55132)
Ville mest lyfta fram att vi Holmqvist-anhängare också finns :)

Vi får hoppas han gör en bra säsong i år:cheers:!

Geezer 2010-08-12 23:48

Citat:

Ursprungligen postat av apekatt66 (Inlägg 55118)
I mitt tycke så har han varit VFs absolut bästa spelare efter Niklas Andersson sen han kom. Hade vi inte haft honom så hade vi lirat derbyn mot BHC nu.

Håller med dig kring Holmqvist. Han får onödigt mycket skit.
Fruktansvärt bra känsla för spelet har han, och jag gillar verkligen målvakter av den lite äldre skolan som inte kör butterfly. Typ som Honken och Brodeur.
Men det tycks vara nån trend de senaste åren att hacka för fullt på alla målvakter som inte spelar som Markström eller Gustavsson..

Dock kan jag erkänna att Honken knappast hade en av sina bästa säsonger förra året. Men med den vinnarskallen han besitter så är jag övertygad om att han kommer kunna rätta till det till denna säsong.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved