Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL Micke & NHL Gambler (https://www.sharps.se/forums/ishockey/3981-nhl-micke-nhl-gambler/)

SoFo 2010-09-24 01:56

NHL Micke & NHL Gambler
 
Jag är intresserad av NHL och såg att N Gambler ska skriva ihop med en annan NHL kille.



Här hittade jag texten

Ny Dag – Nya Lag


Kan man få hjälp kanske här inne att flytta tråden till rätt forum?

Så att vi kan diskutera samarbete om det är nåt att följa.





Ska NG svika :holms: ????

Boone 2010-09-24 02:43

Akta dig för NHL-Micke's Ottawa tips haha. :)

Har ingen erfarenhet av NHL Gambler, men jag upplever att NHL-Micke kan mycket om NHL fast lita om att tippa. Alltid en bra input men inte någon man ska förlita sig på när det kommer till spel.

AndreasB1897 2010-09-24 07:29

För ett halvår sen så hade jag bra kontakt me NHL Gambler och han va lite inne här och rekade, men sen försvann han en dag och jag vet inte varför. Men han har faktiskt inte så dåliga tips utan brukade sätta det mesta kändes det som.

Shell Peppe 2010-09-24 08:18

Kommer i håg när gamblern vart så gott som lynchad på r&k bara för att karln inte skrev tillräckligt tillfredsställande analyser enligt vissa, & då kan ni ha i åtanke att han fullständigt krossade allt motstånd en längre streak (svenska avundsjukan som visade sin fula nuna). Håller med Boone, Nhl Micke kan & skriver mycket matnyttigt på sin blogg men är inte kanske världens bästa tippare alla gånger men med gamblern som side kick vet då jag vart jag kommer att kika in innan jag lägger mina lir.
:moneybag:

KP 2010-09-24 08:35

Han hade väl en förkrossande statistik i början om jag minns rätt. Typ 38-2 eller något. Men sedan kom förlusterna, en efter en. han hade även en speldagbok här på Sharps tidigare.

https://www.sharps.se/forums/speldagb...2-nhl-gambler/

Sedan försvann han någonstans

RobinD 2010-09-24 09:26

NHL Gambler hade en insane streak och blev hyllad som gud, saken med honom var väl att han inte heller har speciellt stora kunskaper inom spelteori.

Han motiverade ofta avslag på matcher genom termen "det är en 1x2 match" det vill säga det kan gå hur som helst och då borde ju doggen automatiskt vara övervärderad om den står i t ex 2.50ML eller 3.30 rak.

Utan att veta så tror jag att han är vinnande, men inget utöver det vanliga. Har personligen svårt att lita på en kille som letar vinnare istället för att leta spelvärda odds. Men som sagt, som med alla på RoK är det svårt att få något svart på vitt. Jag kanske är helt ute och cyklar i min subjektvia bedömning. Jag hoppade iaf av i tid när hans tokstreak led mot sitt slut.

SoFo 2010-09-24 11:03

Hmmm intressant.

Så Micke kan hockey? och Gambler spel?


Korrekt uppfattat? :popcorn:

calahan 2010-09-24 14:19

Ingen av dom är kanske bäst på spelteori men vem bryr sig? De är väldigt kunniga på nhl och det är huvudsaken. Att gambler inte letar spelvärda odds är helt felaktigt och ren lögn...

RobinD 2010-09-24 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av calahan (Inlägg 63604)
Ingen av dom är kanske bäst på spelteori men vem bryr sig? De är väldigt kunniga på nhl och det är huvudsaken. Att gambler inte letar spelvärda odds är helt felaktigt och ren lögn...

Som jag sa, det är min bedömning och ingen absolut sanning.

SoFo 2010-09-24 20:50

Lite ny info ang NhlMicke&NhlGambler .

The Lethal combination of Know How and Ball Feeling

Slurf 2010-09-25 00:01

NHL Gambler fuskade även med statistik, kommer ihåg när han rekade två raka spel och skrev att han även lirade ML personligen. Båda matcherna går till förlängning och han sätter båda ML spelen och trots att de raka spelen var huvudrekarna så räknar han båda rekarna som vunna. Visst hade en bra streak trots att han framställde den som ännu bättre..

Håller förövrigt med RobinD.

Kirtap 2010-09-25 09:51

NHL Micke&Gambler kan nog vara en vettig kombination tror jag.

Gambler hade en galen streak på R&K, 34-2 tror jag den va eller 32-4 om man går efter det Slurf säger ovan.
Skitsamma vilket egentligen för den raden kommer nog ingen att slå ever, och den är ingen som kan hålla den raden heller såklart.

Blir nog till att hålla ett öga på dom 2 under vintern, men är det någon som verkligen går plus på NHL spelen? Ngn som har SS på NHL som bevisligen går plus?

RobinD 2010-09-25 11:18

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 63719)
NHL Gambler fuskade även med statistik, kommer ihåg när han rekade två raka spel och skrev att han även lirade ML personligen. Båda matcherna går till förlängning och han sätter båda ML spelen och trots att de raka spelen var huvudrekarna så räknar han båda rekarna som vunna. Visst hade en bra streak trots att han framställde den som ännu bättre..

Håller förövrigt med RobinD.

Just det, det där hade jag tom glömt. Han ändrade ganska ofta i efterhand vad han egentligen spelat.

Inget snack om att han kan NHL, men hans vinststreak blev ju ändå krossad av hans loosingstreak efteråt.

Precis som de flesta andra på RoK så vill jag iaf se svart på vitt innan jag hyllar honom. Han är dock väldigt trevlig.

calahan 2010-09-25 11:22

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 63790)
Just det, det där hade jag tom glömt. Han ändrade ganska ofta i efterhand vad han egentligen spelat.

Inget snack om att han kan NHL, men hans vinststreak blev ju ändå krossad av hans loosingstreak efteråt.

Precis som de flesta andra på RoK så vill jag iaf se svart på vitt innan jag hyllar honom. Han är dock väldigt trevlig.

Du hyllade jvk ;)

RobinD 2010-09-25 11:25

Citat:

Ursprungligen postat av calahan (Inlägg 63791)
Du hyllade jvk ;)

Japp, för jag har gått bra plus på killen innan han började blogga på RoK. Men tyvärr så är nog inte mjölet i hans påse helt rent heller. Tror det är något epidemi som sprids bland alla RoK:are.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved