Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Dagens ISHOCKEY-allsvenska 25/10 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/4501-dagens-ishockey-allsvenska-25-10-a/)

kingscania 2010-10-25 03:07

Dagens ISHOCKEY-allsvenska 25/10
 
Dagens match:

Malmö - Vasteras

Sundsvall - Bofors

Troja/Ljungby - Oskarshamn

Växjö - Boras



Själv sneglar jag lite på Västerås samt Troja och kanske även överspel i Troja matchen.

Västerås går att få till över 4 gånger pengarna rak, de har slagit både Örebro och Leksand borta innan under säsongen, och malmö vet man sannerligen inte vart man har dem.

I Ljungby är det smålandsderby, vilket det är nästan varje omgång iof. Troja är i desperat behov av poäng och har plockat in en back på lån från Modos J20 samt en amerikan från finska ligan. Ett heltaggat Troja, hemma, någon gång måste det lossna för dem tycker jag....över 3 gånger pengarna känns definitivt som ett tänkbart spel. Tror även på en öppen match, IKO gör en hel del mål, samtidigt som de släpper in en hel del....

Tankar!?

O12 2010-10-25 08:30

Växjö ska väl bara vinna mot ett "jojo" Borås.
Även ö-spel bör ligga nära, men oddsen bör vara kassa oxå :)

kingscania 2010-10-25 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av Oskarsson12 (Inlägg 71512)
Växjö ska väl bara vinna mot ett "jojo" Borås.
Även ö-spel bör ligga nära, men oddsen bör vara kassa oxå :)

Klart, men oddset på Växjö känns INTE spelbart för fem öre....

Blixth1958 2010-10-25 10:41

Det lutar åt Oskarhamn för de har tydligen fått ordning på bitarna,Troja verkar ha stora problem. Så en rak 2 + Ö blir det nog på den.

yertle 2010-10-25 11:41

Är grymt sugen på Bobcats från Karlskoga till 2.50

Eller vad säger du Geezer?

apekatt66 2010-10-25 14:22

Citat:

Ursprungligen postat av yertle (Inlägg 71563)
Är grymt sugen på Bobcats från Karlskoga till 2.50

Eller vad säger du Geezer?

Jag funderar starkt på att ta det motsatta. Två rena krigarlag och då bör hemmalaget vara större favoriter än vad de är, dessutom har BIK en låg AS-budget vilket lär göra att de har suttit i buss hela dan(utgår ifrån att de är så utan att ha undersökt närmare än). Men å andra sidan så har Bofors en grym tränare och de skall vara ett bättre krigarlag än hemmalaget på pappret.

yertle 2010-10-25 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av apekatt66 (Inlägg 71612)
Jag funderar starkt på att ta det motsatta. Två rena krigarlag och då bör hemmalaget vara större favoriter än vad de är, dessutom har BIK en låg AS-budget vilket lär göra att de har suttit i buss hela dan(utgår ifrån att de är så utan att ha undersökt närmare än). Men å andra sidan så har Bofors en grym tränare och de skall vara ett bättre krigarlag än hemmalaget på pappret.

Helt rätt att de åker buss men de åkte upp redan igår. De möttes på försäsongen i K-skoga, då vann s-vall med 3-2 efter straffar efter att ha kvitterat med 14 sek kvar. Bofors har fått upp ångan på sistone och det känns som att S-vall presterar bättre mot bättre motstånd, men det är bara en känsla jag har.

micken 2010-10-25 16:22

Jag tycker dagens värde ligger i Borås +1.5, 1.90 @bet365, 4 units. Växjö är nog lite mätta efter segern mot Leksand och jag känner att underskattning ligger i luften. Tror inte att Växjö vinner med mer än 1 pinne. Spelar även 1 unit på vinst till Borås @ 5.1, vilket naturligtvis är en chansning.

htsolna08 2010-10-25 16:25

Fel tråd..

micken 2010-10-25 20:18

Hahaha, ja ibland ska man ha tur! Borås gör 2-3 när det är 1 sekund kvar och spelet sitter! :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved