Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 28/10 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/4606-nhl-28-10-a/)

Galeocerdo cuvier 2010-10-28 14:49

NHL 28/10
 
Boston Bruins - Toronto Maple Leafs
Columbus Blue Jackets - Edmonton Oilers
Ottawa Senators - Florida Panthers
Detroit Red Wings - Phoenix Coyotes
Minnesota Wild - Washington Capitals
Nashville Predators - St. Louis Blues
Dallas Stars - Los Angeles Kings

Så ser det ut. BOL :)

Galeocerdo cuvier 2010-10-28 15:03

Columbus hemma mot Edmonton till 2.17, visst jag är kall som en pedofilhandske som legat ute under vintern men det här tycker jag ser intressant ut.
Ottawa hemma mot Florida finns till 2.20
Nashville hemma mot St. Louis till 2.35

Även dessa två. Om jag lyckas jinxa det här så är det fan otroligt.

imo 2010-10-28 15:20

bos u 5,5 under reg 1,75 2unit
phx 3,6 2unit
stl 2,7 2unit
min 2,7 1unit
colum 2,17 1unit

de är mina bet hitills

calahan 2010-10-28 15:49

Blir två dogs idag som jag mest spelar pga av värdet.
Panthers och avs. Panthers var mycket bra mot leafs senast och förtjänade segern. Tror deras tighta spel med snabba omställningar och bra försvar/målvakt passar sens illa. Flames känns övervärderade. Vet att anderson inte står men budaj är en helt ok backup.

Galeocerdo cuvier 2010-10-28 15:50

Citat:

Ursprungligen postat av calahan (Inlägg 73050)
Blir två dogs idag som jag mest spelar pga av värdet.
Panthers och avs. Panthers var mycket bra mot leafs senast och förtjänade segern. Tror deras tighta spel med snabba omställningar och bra försvar/målvakt passar sens illa. Flames känns övervärderade.

Tycker du? Florida hade spelet i första perioden, sedan var det inget speciellt utan ganska lika.

calahan 2010-10-28 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Warg (Inlägg 73051)
Tycker du? Florida hade spelet i första perioden, sedan var det inget speciellt utan ganska lika.

Satt med andan i halsen hela matchen, så ja tyckte panthers var bättre än leafs. Brents mål skulle inte blivit godkänt heller :whistling:

Berra 2010-10-28 15:52

Mycket höga odds på Colorado, intressant...

AndreasB1897 2010-10-28 16:25

REK uppe idag igen angående Detroit - Phoenix!

tompa87 2010-10-28 16:55

ser en del väldigt tajta matcher inatt, så u 45 salamin @ bet365.

rdr 2010-10-28 17:04

Har spelat Detroit RAK

Leans:
Ottawa
Washington
Columbus

Talys 2010-10-28 18:16

Intressant omgång, blir en del skoj hockey ikväll (som alltid).

Oherhört många verkar vara på Edmonton idag, förstår inte varför. Bra odds? jo visst men inte mycket till värde enligt mig. Gillar Columbus starkt ikväll.

Lirat Columbus, Kings och så fortsätter jag lira under i Caps. Linan fortsätter på 6 och så länge deras offensiv ser "sådär" ut gillar jag detta. De har verkligen fått fart på defensiven i år.

Bender 2010-10-28 20:52

Tungt då man har mycket på jobbet som man inte hinner ordentligt med NHL :cry:
Tog [email protected] ML tidigt imorse
Sen följer jag WD med [email protected] ML
Till sist kör jag också [email protected] ML Howard har ryggspasmer så Osgood står i kassen

BOL

imo 2010-10-28 21:12

bos u 5,5 under reg 1,75 2unit
phx 3,6 2unit
stl 2,7 2unit
min 2,7 2unit
colum 2,17 2unit
ottawa x 4,25 2unit
cgy x 4,25 2unit
LA 2,8 1unit

så vart mitt card för i natt.

tompa87 2010-10-28 21:20

sågott som alla lagen i NHL är streaklag, dvs dem vinner i parti och förlorar i parti.

jag ser inte riktigt varför man spelar emot detroit i vinnande streak hemma, mot ett phoenix i förlorande streak borta, som dessutom spelar sin 3 bortamatch på 3 dagar där man spelat 2 tuffa matcher i kanada innan.

Må så vara att jag kanske har fel denna gången, men jag tror inte att PHX spelet är vinnande i längden.. men samtidigt vad vet jag, jag har ju gått minus på alla mina NHL försök.

Detroit är utvilade, och har dessutom klassen på sin sida.

Osgood vs Bryzgalov sätter jag inte så stor vikt vid då Phoenix PP klickar och man har dessutom släppt 8 mål på 2 matcher mot lag med sämre offensiv än Detroits.

Berra 2010-10-28 21:28

Plockade Colorado ML tidigare idag till 2.46. Var starkt inne på en slant på Edmonton ML som mycket väl kan göra det svårt för ett smått skadedrabbat Columbus. Att Dubnyk ska vakta kassen för oilers gör mig oerhört tveksam dock. Man bländas inte direkt av hans totala startstatistik från förra året som var 4-10-2 (1-6-1 borta). Måhända var det svårt att genomföra en debutsäsong i fjolårets Edmonton som målvakt, men jag hade nog önskat lite bättre statistik för att våga mig på ett lir.

Har också tankar på Dallas ML som verkligen... verkligen borde vunnit senast mot Anaheim. Los Angeles har haft en tuff vecka och avslutar nu sin roadtrip i Dallas, troligen i ett någorlunda slitet skick. Jack Johnson har i de senaste två matcherna spelat nästan halva matcherna och får dra ett oerhört tungt lass på sin backplats i och med att Doughty saknas exempelvis. Får se hur det blir...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved