Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 01/11 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/4695-nhl-01-11-a/)

perry 2010-11-01 16:13

NHL 01/11
 
Tror på Canucks ikväll, blir nog spel på dom!

hultas 2010-11-01 16:40

Mina tre spel finns i mitt spreadsheet här till vänster. Spelade dem tidigt som fan i morse för att få bra odds.

Talys 2010-11-01 16:46

Gillar Chicago, över i Canes@Philly och Vancouver (gillar inte oddsen dock)

Får se vad som händer.

tompa87 2010-11-01 16:57

Parise är out inatt, STOR skillnad på ett redan trött Devils lag.

dgothe 2010-11-01 17:04

Allt över 1.57 är ok på Vancouver rent statistiskt.. sen tillkommer klassiska moment som att Jersey är inne på fjärde matchen på en jobbig västkust-tripp, har svårt som fan att göra mål och möter ett Vancouver som på hemmaplan vunnit 4 av 5 matcher.

Fan vad det oddset har tappat då.. var på den matchen redan i natt och då var oddset runt 1.65

calahan 2010-11-01 17:06

mm lökiga odds men samtidigt ser jag inte hur fan devils ska kunna vinna denna matchen.

tompa87 2010-11-01 17:17

gillar salamin att gå under 16,5.. Turco har hittat formen lite och dessa lag spelade tajt förra året. dessutom har man skador framåt i bägge lagen. Sen har vi ett tajt canes mot ett flyers där Briere inte spelar och sist men inte minst, Loungo mot Brodeur, ett devils som har förtvivlat svårt att göra mål, nu utan Parise, Kommer troligtvis att spela tajt och jag tror inte man gör fler än 2 inatt.

mackyyy 2010-11-01 17:17

Blackhawks ML 2.06 är lirat sedan inatt.

mazzy 2010-11-01 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av hultas (Inlägg 74634)
Mina tre spel finns i mitt spreadsheet här till vänster. Spelade dem tidigt som fan i morse för att få bra odds.

Oh, spreadsheet, NICE! :D

Själv har jag spelat på Canucks och över 5,5 i den matchen.

Talys 2010-11-01 20:24

Inte för att det har med dagens NHL att göra men planen var att Staal skulle vara tillbaka till Onsdagens match mot Dallas, lämnade tydligen träningen idag med "upper-body injury". Hört att det ska vara ett finger. Malkin och Letang tränade inte heller. Värt o ha i åtanke till Onsdag och givetvis följa upp.

Lirade 3u på Chicago ML sent igår kväll (tidigt imorse svensk tid) och fick 1.95. Har också 1u på Canucks -1,5 till 2.65. Tror inte alls att Devils försvar (rookies och AHL lirare) orkar stå emot idag. De snittar också 1.7 mål/match om jag inte minns fel, den offensiven har till och med försvagats i och med att Parise inte lirar. Tuff roadtrip på västkusten och idag mot hemmastarka Canucks ser jag inte någonstans att de ska ha en chans.

Vad tror ni?

Berra 2010-11-01 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av talysbajare (Inlägg 74712)
Inte för att det har med dagens NHL att göra men planen var att Staal skulle vara tillbaka till Onsdagens match mot Dallas, lämnade tydligen träningen idag med "upper-body injury". Hört att det ska vara ett finger. Malkin och Letang tränade inte heller. Värt o ha i åtanke till Onsdag och givetvis följa upp.

Yes! Kan även vara värt att tänka på att matchen krockar med World series där Texas deltar. Finns nog en liten risk att det kanske inte äns blir halvsatt i American Airlines Center, så hemmafördelen ska nog inte klassas som så stor i just det här mötet.

hultas 2010-11-01 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av Berra (Inlägg 74728)
Yes! Kan även vara värt att tänka på att matchen krockar med World series där Texas deltar. Finns nog en liten risk att det kanske inte äns blir halvsatt i American Airlines Center, så hemmafördelen ska nog inte klassas som så stor i just det här mötet.

Fast hemmafördelen i NHL är inte så pass beroende av publiken, speciellt inte under grundserien. Det är mer rutiner såsom omklädningsrummen, slippa resa osv.

htsolna08 2010-11-01 22:11

Vad hade ni lirat Chicago till 2.50 eller ml till 1.90?

Berra 2010-11-01 22:18

Har ingen statistik över detta men jag tror att Dallas är ett lag som vanligtvis har ganska mycket folk på matcherna. Då blir det ju en rutinmässig konflikt på sitt sätt om läktarna eventuellt skulle gapa tomma. World series kan ju dock avgöras redan idag i och med en SF-seger ser jag nu, så denna problematik kanske uteblir.

Turtlewax 2010-11-01 22:40

NY Rangers - Chicago Blackhawks 2 (2,30)
Vancouver Canucks - New Jersey Devils 1 (1,85)
Insats: 600,00
Totalt odds: 4,26
Potentiell utbetalning: 2553,00


Gogogogo ! Käppkrigare, ge mig poletter!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved