Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 3/11 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/4734-nhl-3-11-a/)

Galeocerdo cuvier 2010-11-03 02:36

NHL 3/11
 
Another night, another NHL-night.

http://img251.imageshack.us/img251/5725/nhl.png

calahan 2010-11-03 02:47

preds, caps, hawks, pens har väl stora chanser att vinna om man kollar lite snabbt.

Boone 2010-11-03 02:50

Nashville @ Phoenix känns som en undermatch, men som vanligt när allting pekar åt ett håll i NHL brukar motsatsen istället inträffa.

Talys 2010-11-03 02:59

morgonträningen i Pittsburgh blir högintressant imorgon. Alla hoppades ju som bekant få se Staal tillbaka efter sin fotskada men så blir alltså inte fallet, trasig hand och operation väntar honom. Malkin "questionable" senaste jag såg, samma sak med Goligoski och Letang! Tuffa avbräck alltså om det skulle skita sig. Av någon obegriplig anledning verkar det som om Fleury kommer lira imorgon, igen. Han är en bra målvakt men totalt ohet samtidigt som det slår gnistor om Johnson.

Hittar av förståeliga skäl inte heller någon lina på denna match och jag har ingen aning vad vi får för odds här, någon?

Finns för övrigt mycket intressanta matcher imorgon!

calahan 2010-11-03 03:13

Om fleury spelar lirar man givetvis inte pens :p

Galeocerdo cuvier 2010-11-03 03:13

Över i TBL/Anaheim. Om det nu blir en lina på 5.5, kan ju hända att det blir över 6-lina.

TBL är #1 i goal per game just nu på 3.50 / match, men dessutom är man #10 på goal against med 3 / match.
Ducks ligger på en föga smickrande #3-plats med 3.42 goals against samtidigt som man ligger på en lika rutten placering gällande skott mot eget mål, nämligen #1 med cirka 38 per match - vilket tyder på att försvaret inte fungerar optimalt, och Ducks har ju inte direkt inlett på bästa sätt.

Under i Boston, med tanke på Thomas storform - tyvärr lär linan hamna på 5.


Lightning, Blackhawks, Caps, Bruins och Canes känns intressant vid en första anblick. Men oddsen känns lite väl låga, speciellt på Blackhawks.

Howard (DET), Thomas (BOS), Neuvirth (WSH), Johnson (PIT), Halak (STL) och Quick (LAK) är alla mer eller mindre heta och de fyra första som starting goalies imorgon skulle göra i alla fall mig mer intresserad av Detroit, Boston, Washington och Pittsburgh.

Galeocerdo cuvier 2010-11-03 03:15

Citat:

Ursprungligen postat av talysbajare (Inlägg 75287)
morgonträningen i Pittsburgh blir högintressant imorgon. Alla hoppades ju som bekant få se Staal tillbaka efter sin fotskada men så blir alltså inte fallet, trasig hand och operation väntar honom. Malkin "questionable" senaste jag såg, samma sak med Goligoski och Letang! Tuffa avbräck alltså om det skulle skita sig. Av någon obegriplig anledning verkar det som om Fleury kommer lira imorgon, igen. Han är en bra målvakt men totalt ohet samtidigt som det slår gnistor om Johnson.

Hittar av förståeliga skäl inte heller någon lina på denna match och jag har ingen aning vad vi får för odds här, någon?

Finns för övrigt mycket intressanta matcher imorgon!

Om det här stämmer med skadorna och Fleury som just nu kör disney on ice så fadear jag pingvinerna. :popcorn: 2.55 på Dallas @ hemmaplan (1-X-2) känns istället mer lockande.

tompa87 2010-11-03 07:11

hör väl kanske inte till dagens direkt, men Parise out 3 månader, bra att ha koll på.

Piturek 2010-11-03 09:19

Överspel i Dallas - Pittsburgh känns nära vid 5,5.

Turtlewax 2010-11-03 11:56

Funderar nästan på att lägga ner NHL-bettingen helt. Förra årets säsong tyckte jag allt att det gick att hitta guldkorn men i år känns absolut ingenting logiskt. Någon som instämmer?

PS.
Lär sitta och leta matcher ikväll ändå. Addict.
DS.

calahan 2010-11-03 12:13

Citat:

Ursprungligen postat av Turtlewax (Inlägg 75363)
Funderar nästan på att lägga ner NHL-bettingen helt. Förra årets säsong tyckte jag allt att det gick att hitta guldkorn men i år känns absolut ingenting logiskt. Någon som instämmer?

PS.
Lär sitta och leta matcher ikväll ändå. Addict.
DS.

Varför skulle det vara skillnad på förra året och i år?

mackyyy 2010-11-03 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 75301)
hör väl kanske inte till dagens direkt, men Parise out 3 månader, bra att ha koll på.

Gör det väl visst? Devils gästar ju Hawks :) Och det är en tung skada :sad44::no: (även om han var borta senast också)
Knäoperation och skit...

stekke 2010-11-03 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Turtlewax (Inlägg 75363)
Funderar nästan på att lägga ner NHL-bettingen helt. Förra årets säsong tyckte jag allt att det gick att hitta guldkorn men i år känns absolut ingenting logiskt. Någon som instämmer?

PS.
Lär sitta och leta matcher ikväll ändå. Addict.
DS.

Håller med , går i stort sett inte att spela stabilt på NHL.

Galeocerdo cuvier 2010-11-03 15:53

Citat:

Ursprungligen postat av stekke (Inlägg 75472)
Håller med , går i stort sett inte att spela stabilt på NHL.

Båda pojkarna ovan dig har fint ROI (även om det är på relativt få spel) och det är många andra som har grönt på NHL. Det handlar om tur och skicklighet i att se värden i överodds, läsa in sig på skador, målvakter med mera. Har man bara tur kommer man inte lika långt. :cheers:

perry 2010-11-03 15:58

Jag är sugen på Bruins. Miller osäker för Buffalo så Lalime kanske står. Gör inte så mycket om Miller står heller då han varit rätt så blek hittills. Tim Thomas vaktar kassen för Bruins vilket är bra då han varit otrolig hittills i år!

Bruins spelar sin sista bortamatch på denna roadtrip och har vunnit de tre första!

Buffalo har inte övertygat i år och ligger näst sist, medans Boston spelat endast 8matcher och vunnit 6 av dessa.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved