Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Dagens ishockey 15/12 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/5524-dagens-ishockey-15-12-a/)

Boden 2010-12-15 10:46

Dagens ishockey 15/12
 
Vad har ni för intressant på kupongen idag?

Jag har hittils spelat:

Växjö-Rögle.
Två bra lag som är i bra form dessutom, men när oddset ligger så högt på Rögle så måste jag testa.

Japparen 2010-12-15 13:15

Någon som har lite tips och information gällande dagens powerplay kuppong ? :)

kingscania 2010-12-15 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 89013)
Vad har ni för intressant på kupongen idag?

Jag har hittils spelat:

Växjö-Rögle.
Två bra lag som är i bra form dessutom, men när oddset ligger så högt på Rögle så måste jag testa.

3.5 var oddset på Bwin igår, hade dock inga pengar där då :cry:

Seriens två formstarkaste lag, med serienst just nu bästa PP, tror på en målfest, och har även lirat Rögle X2!

Boden 2010-12-15 13:39

Inte ofta jag spelar Parlay...men idag fick det bli en iaf:

Örebro-Tingsryd
Mora - Sundsvall

Lawio 2010-12-15 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 89039)
Inte ofta jag spelar Parlay...men idag fick det bli en iaf:

Örebro-Tingsryd
Mora - Sundsvall

När Boden spelar Hockey så måste man bara rygga! :)

Wej 2010-12-15 17:19

Idag lirar jag en singel på västerås

Oskarshamn - Västerås

Oskarshamn har verkligen klättrat nedåt i tabellen sedan Tommy Salo stack.
Stefan Gråhns gjorde bort sig och va på fel brud vilket skapade oroligheter i truppen, han fick lämna på spelarnas begerän.
Vet att Stefan Pettersson är ett osäker om han kommer till spel ikväll för Oskarhamn.

Lagen emellan:

Västerås - Oskarshamn 5-2.


Taget från Västerås hemsida

Den sjunde mars i år avslutades säsongen och Oskarshamn kom sist i tabellen med 36 poäng. Efter 26 spelade omgångar denna säsong har laget plockat 40 poäng och fler poäng kommer det bli.

Inför förra mötet mot Oskarshamn spelade Stefan Gråhns i klubben, Tommy Salo var sportchef och laget var på en tredjeplats med fem poäng ner till VIK.

Nu 1,5 månad senare är laget på väg bort från play-off placeringarna med tre poäng efter VIK, Gråhns tvingades bort från klubben och Tommy Salo har lämnat sportchefsjobbet för samma tjänst i Leksand.

Mellan omgång 14-26 har Oskarshamn endast vunnit tre matcher efter full tid och två matcher efter förlängning.

I Oskarshamn finns flera spelare som haft ett förflutet i VIK:
Jens Holmström, Anton Mylläri, Linus Morin, Victor Sjödin och Andreas Valdix. Dessutom är Lars Ivarsson huvudtränare.

Frånvarande spelare
Anton Mylläri (Frågetecken)
Stefan Pettersson (Skadad)





2.50 i odds på tvåan är för mig TAGET

BOL

Wej 2010-12-15 21:27

Ingen rolig match att titta på men vinst för Västerås blev det iaf. Grattis till de som ryggade

Boden 2010-12-15 22:36

Riktigt kass dag på hockeyfronten, endast dubbeln som gick in.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved