![]() |
Channel One Cup
Tankar inför turneringen? Att ryssarna blir favoriter är väl ingen skräll. Stark trupp (bättre nu än i Karjala) samt hemmaplan.
Har faktiskt inte sett tjeckernas lag, men de var riktigt kassa i Karjala, trots att de har ett bra lag. Har rätt dålig koll på Finlands lag, men tyckte att truppen kändes svagare än senast. Sverige överraskade rejält senast i min mening. Klarar man av att hålla samma nivå igen? |
Jag testar Ryssland -1,5 idag. Känns som att det bara är ryssarna som tar denna turnering på riktigt allvar. Känslan är att det oftast brukar vara så med denna turnering just innan jul.
|
Citat:
|
Snyggt, Boden! Med marginal. :D
|
Jag fortsätter på samma spår...kör Ryssland -1,5 mot Tjeckerna.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ja, efter alla förluster måste man få jubla över vinster :ful: |
Citat:
|
Citat:
edit: Någon som lirat något på Swe-Finland? Ganska svår match enligt mig, Finnarna brukar alltid höja sig i matcherna mot Sverige, men jag håller Sverige som lite favorit. Blir en liten tv-peng på Sverige iaf. |
givetvis sverige som tv peng. Precis som man kommer att sätta kiruna som fin peng i allettan ;D
|
Säker seger för Sverige... 6-1! Finnarna imponerade inte alls...
Nu väntar jag in oddset för Ryssarna -1,5 IGEN. Men som jag skrev, Finnarna imponerade inte alls idag, så... Men risken finns för att oddset på Ryssarna kommer vara för dåligt. |
Dagens spel:
Tog Ryssarna -1,5 till @1.76 på Bet365 när oddset släpptes där igårkväll. Sverige -0,5 mot Tjeckerna blir det också att spela på. |
Ryssarna finns vid matchstart till 1,9 Betsafe -1,5
|