Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Annandags-hockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/5676-annandags-hockey/)

Boden 2010-12-24 23:01

Annandags-hockey
 
Dåligt med utbud nu under julen så klart...så man får börja kika framåt lite :)

Full elitserieomgång på annandagen.

Har hittils:
Modo- AIK -0,5 (3U)
Modo- AIK -1,5 (1U)

Modo har gjort några nyförvärv sista tiden och förhoppningsvis ger det en extra kick till hela laget.
Hemmaplan under hemvändar-dagar brukar dra mycket folk till arenorna och det blir nog inga undantag här. Ett taggat Modo tror jag kommer att ta en klar seger mot AIK. 4-1?

Även en match i allsvenskan:
Växjö Lakers-Tingsryd -1,5 (3U)

Oddset är inte det högsta (1.64), men det känns spelbart.
Växjö har dom 3 senaste hemmamatcherna klarat den linan, och då mot Rögle,Västerås och Almtuna. Man har även fixat linan 5 av dom 6 senaste matcherna man har spelat. Så dom ska nog fixa det här också mot ett betydligt sämre lag än dom nämnda här i texten.


Har ni hittat något intressant ännu?

Qirren 2010-12-25 01:35

Hur är det med Fasth, kommer han stå mot Modo?

linusjkpg 2010-12-25 08:18

Nä han vilar vad jag har förstått, så det blir nog bjurling i kassen för aik.

Boden 2010-12-25 09:16

Citat:

Ursprungligen postat av linusjkpg (Inlägg 91363)
Nä han vilar vad jag har förstått, så det blir nog bjurling i kassen för aik.

Så har jag också förstått det. Har dock inte sett något bekräftat.
hörde dock i samband med matchen att han har haft många hjärnskakningar och att det kan bli lång vila denna gång. han var riktigt groggy senast, otäcka bilder man såg.

edit: lagt till ett till spel i första posten

Grnvit 2010-12-25 12:28

Jag har spelat MODO-AIK Ö5.5, odds: 2.25
Luleå-HV71 odds: 2.45
Djurgårdens IF-Skellefteå AIK odds: 2.75

Överodds i alla matcher imo.
HV & SAIK är 1X2, inte ML.

KungK2 2010-12-25 13:48

Hänger med på Modo, känns som ett bra spel. Kör även på DIF som är stabila nu och fick äntligen en derbyseger senast. Tycker att de ska ha rätt goda chanser mot Skellefteå utan sina jvm-spelare. Ett extra öga på skarpskyttarna så ska det gå vägen.

Modo till 1.75 samt DIF till 2.20

htsolna08 2010-12-25 14:03

http://rekatochklart.se/rek.php?id=9911

Hela rekat verkar också ha spelat modo

pr0llan 2010-12-25 14:05

montana113
2010-12-25 10:44:37
in med varenda julklappspeng och lite till!!!


Bara att köra på då antar jag.

Overkill 2010-12-25 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av pr0llan (Inlägg 91381)
montana113
2010-12-25 10:44:37
in med varenda julklappspeng och lite till!!!


Bara att köra på då antar jag.

Jag avstår hellre när jag vet att RoK är inblandat innan jag lagt mitt lir. :)

Grnvit 2010-12-25 16:45

Visst, Modo har förstärkt riktigt mycket. Men tänk på att det kan ta en stund innan alla hittar varandra. Det är några pusselbitar som måste falla på plats nu med nya & nygamla spelare.
Jag vågar mig inte på den matchen, speciellt inte med ~1.70 på MODO-vinst på 1X2. Passa er :p

Boden 2010-12-25 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 91394)
Visst, Modo har förstärkt riktigt mycket. Men tänk på att det kan ta en stund innan alla hittar varandra. Det är några pusselbitar som måste falla på plats nu med nya & nygamla spelare.
Jag vågar mig inte på den matchen, speciellt inte med ~1.70 på MODO-vinst på 1X2. Passa er :p

Är inte pga att jag tror modos värvningar kommer avgöra som jag spelar iaf. Det är pga den tunga hösten Modo haft och att dom nu har haft en tids ledighet att ladda batterierna plus att dom nya killarna i laget kan göra att det känns som en nystart och det kan ge mycket energi till alla. Lägg dessutom till att det är hemvändardagar och mycket folk på plats i hallarna vilket också kommer att ge en extra kick, det ska man inte underskatta.
Sen att man möter AIK som inte rosat marknaden på sista tiden och troligtvis har sin första målis skadad. Vet ej hur det ser ut i övrigt för AIK, men en massa skador drogs man med när man mötte DIF tidigare i veckan.

Grnvit 2010-12-25 19:02

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 91401)
Är inte pga att jag tror modos värvningar kommer avgöra som jag spelar iaf. Det är pga den tunga hösten Modo haft och att dom nu har haft en tids ledighet att ladda batterierna plus att dom nya killarna i laget kan göra att det känns som en nystart och det kan ge mycket energi till alla. Lägg dessutom till att det är hemvändardagar och mycket folk på plats i hallarna vilket också kommer att ge en extra kick, det ska man inte underskatta.
Sen att man möter AIK som inte rosat marknaden på sista tiden och troligtvis har sin första målis skadad. Vet ej hur det ser ut i övrigt för AIK, men en massa skador drogs man med när man mötte DIF tidigare i veckan.

Sant. :yes:
Jag ser dock mer värde i ett överspel.
Vi får hoppas att båda våra spel sitter. MODO får gärna vinna med många kassar!

Boden 2010-12-25 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 91416)
Sant. :yes:
Jag ser dock mer värde i ett överspel.
Vi får hoppas att båda våra spel sitter. MODO får gärna vinna med många kassar!

Då hoppas vi på Stor modo-vinst då! :cheers:

htsolna08 2010-12-26 09:56

Å nu har holms också rekat modo..

Boden 2010-12-26 13:03

Brynäs-SSK -0,5 kör jag också på.

snart nedsläpp! :cheers:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved