![]() |
Tror att det blir en jämn tillställning mellan Can-Usa Så petar in ett x (4,20) till en mindre sudd.
Riktigt rolig kväll och natt väntar. |
Vafan... Sverige dyyyyker i odds. Hoppas det fortsätter, som många säger ska Ryssland inte ha sådant här generöst odds.
|
shit vad swe sjunker, något som hänt i Ryska laget? Skumt är det iaf.
|
Ska man skippa spel på sverige tro? Eller va säger ni?
|
Enligt tomten Holm så saknar Örebro en drös med spelare, bla viktiga Conny Strömberg.. någon här inne med bra koll? litar inte en sekund på fyllekajen
|
Citat:
Så du får nog välja själv :) |
Citat:
1.60 Känns inte spelvärt alls. Får suga på karamellen lite till men antagligen avstår jag. Tack |
Citat:
|
Citat:
|
3.30 på Ryssland ML (Betsafe) känns alldeles för bra för att blunda för.
|
Citat:
Hade gärna gjort det om jag kunde se matchen. Men jobbar :-( får lyssna på radiosporten. Livebetting via mobilen strular dessutom, en aning irriterande. |
Media har lyckas driva upp hybris över sveriges framfart,risk för plattfall idag och oddset på sverige går ju inte ens att syna. Rysslan pk hamnar i påsen.
|
Citat:
|
Citat:
Men att media skulle göra så svenska spelarna underpresterar....nja... De enda media påverkar inför denna match är att folk verkar ha gått "ALL-IN" på Sverige @1.67--- |
Man kan ju inte lira MOT Sverige. Inte om man inte får sjujävla drömodds (typ 17 gånger pengarna eller liknande).
Kryss går dock bra att lira (hehe) och jag tycker att Pinnacle's 5,36 är ett oerhört bra odds. Jag lirar även kryss i matchen mellan USA och Kanada (som kommer att bli en fantastiskt bra match för övrigt), men då till lägre odds. Finns till 4,50 hos Betsson, bästa jag hittade. Båda dessa odds är i mina ögon klart spelvärda med tanke på att det är semifinaler i JVM vi talar om. |