Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   24/1 Dagens NHL tankar (https://www.sharps.se/forums/ishockey/626-24-1-dagens-nhl-tankar/)

random 2010-01-24 04:29

24/1 Dagens NHL tankar
 
24/1 Dagens NHL tankar

Ikväll var tyvärr inte utbudet så stort men kanske finns någon match som passar så bolla era tankar och ider om kvällen här så kanske vi kommer fram till något bra :)

Citat:

18:30 Philadelphia Flyers - Pittsburgh Penguins
23:00 Carolina Hurricanes - Boston Bruins
02:00 Colorado Avalanche - Dallas Stars

redleaf87 2010-01-24 16:02

På Boston kommer det att spelas. Mest bara för att Carolina har sugit hårt hela säsongen

Qirren 2010-01-24 16:44

Kör en liten slant på Pens på den tidiga matchen. Mest för att ha något att kika på. Men med Fleury tillbaks mellan stolparna samt Talbot och Dupuis så fixar de det här. Revanschsugna efter att ha vikit ner sig mot Caps efter en bra förstaperiod.

Kiwid10 2010-01-24 16:48

Citat:

Ursprungligen postat av redleaf87 (Inlägg 7442)
På Boston kommer det att spelas. Mest bara för att Carolina har sugit hårt hela säsongen

Boston har 1! vinst på 8 senaste matcherna då carolina har 4a vinster...Tycker 1an lockar till spel i den matchen....

Flyers matchen gillar jag överspelet...

har lagt ut rek under denna ishockeytråd...

Mare Nostrum 2010-01-24 16:51

Pens-Flyers känns svår, kanske överspel dårå.

Sedan lirar jag faktiskt Carolina, håller med Kiwid där. Colorado PK känns också bra. Avs har 5 raka segrar. Dallas har 1 vinst senaste 10 bortamatcherna och den kom med uddamålet mot Edmonton...

Turtlewax 2010-01-24 16:59

Carolina känns bra, det håller jag med om. Gillar inte att linan är lagd på över 6 istället för 5.5 i flyers - pens, men överspelet känns fortfarande bra...

Talys 2010-01-24 18:52

Själv tittar jag åt Colorado, rak 1a. Colorado är ett av seriens formstarkaste lag och Dallas tvärtom, de är dessutom ruttna på bortaplan för tillfället. Colorado har fem raka segrar och det är mot bra motstånd (New Jersey, Buffalo, Calgary, Nashville och hopplösa Edmonton). Dallas har också en skada på kapten Morrow, Jere Lehtinen, Tom Wandell och några fler. I Colorado är det så vitt jag vet inget nytt på skadefronten. Milan Hejduk och Adam Foote är väll det tyngsta här men det har ju uppenbarligen inte spelat någon större roll på sistonde.

Carolina lockar också, bra odds där. Boston som sagt, inte alls bra för tillfället. Försöker men får inte till det och då är det svårt o vinna hockeymatcher, tro mig, jag vet :)

Får se vad det blir av det här =)

Qirren 2010-01-24 20:10

Härlig match vi bjöds på trots lite fattigt med målchanser. Pens fixade segern till slut. :)

De övriga två matcherna känns kluriga.. Får se om jag lägger något litet bet eller står över dem helt.

Talys 2010-01-24 22:23

Carolina började nyss och leder med 1-0, bra!

Mina spel för kvällen blev iaf som följer:

Carolina rak 1a till 2.50
Colorado rak 1a till 2.05
Under 5,5 Colorado - Dallas till 1.86

Får vi hoppas att det går bra.

BOL Everyone

Talys 2010-01-25 00:51

Började bra med Carolina. 5-1.

Nu kör vi vidare i Denver, Colorado! GOGO

random 2010-01-25 01:43

Detta körde jag idag men kom hem sent så jag han ej kolla så mycket innan man fick sätta sina spel fast Carolina gick in fint :) och colorado ser ut att vara i form nu fattas bara lite mer mål av Colorado så kan man sova skönt inatt :yes: lika tort med matcher imån med tyvärr fast den 26 så smäller det :>

Colorado Avalanche - Dallas Stars (1x2) 1
Carolina Hurricanes - Boston Bruins (1x2) 1
Colorado Avalanche - Dallas Stars (Under/Over (Incl OT)) O5.5

edit:
Överspelet satt tyvärr inte dåligt med mål där i slutet tycker jag.

Talys 2010-01-25 07:12

Sådärja.

Blev ju 3/3 inatt. Skönt med Underspelet också (sorry Random ;) )

Mare Nostrum 2010-01-25 08:39

High five talys! 2 av 2 här, vågade inte riktigt underspelet! 3 goa matcher ikväll, ser vi fram emot :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved