![]() |
Peter "Foppa" Forsberg tillbaka!
Så ska det då vara klart...Foppa har skrivit på för Colorado resten av säsongen.
Succe? fiasko? [ame]http://www.youtube.com/watch?v=xRtrQ1YrCzw[/ame] |
Tyvärr så luktar det väl fiasko lång väg men låt karln försöka ;)
|
Succé så länge han lirar. Inget snack. Ska bli jävligt kul o se Foppa i NHL igen.
|
Citat:
Håller dock kroppen så tror jag han håller bra klass ännu. Såklart inte som tidigare, men jag tror inte han gör bort sig. |
Var lite det jag syftade på, håller han bara ihop så fungerar det säkert men det är väl mer tveksamt att han gör det men vi får se. Hoppas han kan köra nån match i alla fall :)
|
Bara han kan åka på ett ben i pp så kommer han göra poäng. :)
|
Helt jävla underbart!
|
Sveriges i särklass största föredöme inom idrott.
Om man kan få dagens kids att anamma blott 60% av hans motivation & kärlek för sporten, då mina damer & herrar kommer vi krossa det mesta av motstånd i framtiden. Jag är då lyrisk oavsett succé eller fiasko. :clap::hattenav::clap: |
Inte utan att det är lite kul med ännu en comeback. Om inte annat så kanske tidningarna får något annat att skriva om än en viss fotbollsspelare som får ett par helsidor efter en jävla tunnel....
Lycka till Foppa men risken är ju att en slashing på foten eller ett blockat skott gör säsongen pinsamt kort. |
Citat:
Ja, för det är ju inte så att motspelarna INTE vet vilken fot det är som krånglar...? De vill väl prickskjuta på den stackars foten... :KO: Nej, hoppas det går bra - han visar enorm kärlek till sporten och det skulle vara skönt om han än en gång fick sluta på topp och vi andra får slipper höra tjatet om foten hit och foten dit - han förtjänar bättre än så...! /Badass |
|
...och nu var det roliga över... http://avalanche.nhl.com/club/news.h...id=DL|COL|home
|
Det var då mig en redig kovändning...
|
Faaaaaan va tråkigt jag som inte ens sett han spela ännu. Blev det en eller två matcher?
|
Två matcher, noll poäng.
Märklig kovändning måste jag säga. |