Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Elitserien 26/2 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/6666-elitserien-26-2-a/)

axL 2011-02-26 13:02

Elitserien 26/2
 
Tankar?


[16:00] Skellefteå AIK - Brynäs IF

[16:00] Timrå IK - AIK

[16:00] Djurgårdens IF - Luleå HF

[18:30] Färjestads BK - HV 71

[18:30] Linköping HC - Frölunda HC

[18:30] MoDo - Södertälje SK

Overkill 2011-02-26 13:19

Riktigt sugen på att lira Hv71 [email protected] idag i toppmötet. FBK har fortsatt lite skador, men läste precis att Frögren ska testa på värmingen i eftermiddag. Hv71 å andra sidan har börjat få tillbaka spelare och med en Thörnberg i toppform så känns det som oddset är väl tilltaget på Jönköpingsgänget.

Får suga på denna ett tag.

Boden 2011-02-26 13:46

Ogiltigt spel-ID: 299072


Ogiltigt spel-ID: 299558



Går in lite extra på Modo idag. Två raka segrar har man i bagaget. Hemma mot HV och nu senast vände man borta mot Linköping. Nu har man fått upp lite självförtroende samtidigt som slutspelsplatsen finns inom räckhåll.
Jag tror starkt på Modo idag...inga skador att rapportera i något lag.

forbannat 2011-02-26 14:08

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 108933)
Riktigt sugen på att lira Hv71 [email protected] idag i toppmötet. FBK har fortsatt lite skador, men läste precis att Frögren ska testa på värmingen i eftermiddag. Hv71 å andra sidan har börjat få tillbaka spelare och med en Thörnberg i toppform så känns det som oddset är väl tilltaget på Jönköpingsgänget.

Får suga på denna ett tag.



Sitter i precis samma tankebana själv, men vet inte om jag är lite färgad (hv fan). Åandra sidan är det HV jag har bäst koll på. Var på matchen senast och då blev jag väl inte alltför imponerad (förutom av just Thörnberg som verkar kunna vinna matcherna själv nu).
Nja suger också på den.

Har du kommit fram till något?

axL 2011-02-26 14:12

Jag tänker X, X och åter X..:)

Jozzer 2011-02-26 14:20

Jag har funderat på Linköping - Frölunda Ö 5.5. Lagen har möts fyra gånger denna säsong och hälften har gått över, båda lagen spelade över i senaste omgången trots att båda åkte på en förlust. Linköping har en del mycket duktiga offensiva spelare och Frölunda har släppt in flest mål i elitserien på borta plan. Linköping har dock spelat målsnålt men pga att man möter Frölunda idag så tror jag det blir mycket mål.

Frölunda jagar slutspel och kommer gå offensivt i denna match så jag tycker jag ser 2.10 spelvärt idag :)

Piturek 2011-02-26 14:28

Åkerlund startar i kassen för Timrå medan Johan Andersson och bröderna Ahlström inte byter om för AIK då Pavlikovsky och McDonnel är tillbaka i laget.

Oerhört svårtippat.

Modo har 4 raka hemmasegrar över SSK och efter motivationsfilmen modoiterna tvingades se så kommer nog femte ikväll. Den gjorde susen mot LHC i varje fall.
Dock sa Challe att vändningen tog på krafterna. Har de hunnit ladda om?

SSK bröt en 5 matcher lång förlustsvit senast. Rider de vidare på vågen?
Nja..jag tror på Modo.

Overkill 2011-02-26 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av forbannat (Inlägg 108954)
Sitter i precis samma tankebana själv, men vet inte om jag är lite färgad (hv fan). Åandra sidan är det HV jag har bäst koll på. Var på matchen senast och då blev jag väl inte alltför imponerad (förutom av just Thörnberg som verkar kunna vinna matcherna själv nu).
Nja suger också på den.

Har du kommit fram till något?

Det jag kommit fram till är att jag håller matchen som 50/50 och därav finner jag värde i Hv71 [email protected]. Så det blir spel. :yes:

omwttm 2011-02-26 16:59

har varit ute hela dan så de är kanske lite sent att komma med skellefteå nu... :p men jag lutar även mot modo och linköping.
linköping vill itne förlora hemma igen och modo borde fått upp sitt självförtroende och känner sig på g sammtidigt som dom brukar ha lätt för ssk hemma

SKÅL OCH BOL! :drunk:

Piturek 2011-02-26 17:37

Även Tommy Samuelsson missar matcher för Färjestad. Han är sjuk. Heja HV!

Overkill 2011-02-26 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 108972)
Det jag kommit fram till är att jag håller matchen som 50/50 och därav finner jag värde i Hv71 [email protected]. Så det blir spel. :yes:

Ville sig icke, Färjestad var lite hetare och vaskade fram lite vassare chanser och var effektiva när dessa chanser uppdagades.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved