Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 9/3 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/6869-nhl-9-3-a/)

Vurpan 2011-03-09 08:46

NHL 9/3
 
Dagens utbud:

Edmonton @ Washington
Atlanta @ Carolina
St Louis @ Columbus
LA Kings @ Detroit
Chicago @ Tampa Bay
Calgary @ Dallas
NY Rangers @ Anaheim

Leans åt Över i Detroit och Under i Atlanta. Lite sugen på Anaheim oxå. Hur spelar ni idag?:)

rickenz 2011-03-09 09:36

Första tanken är ju Washington, Detroit, Chicago & Calgary. Ska dock kolla närmare på detta under dagen.

YOUSAIDWHAT 2011-03-09 12:16

Carolina bör väl vara ett bra spel med tanke på att dom jagar slutspelsplats och Atlanta inte har något att spela för .

Viggeborn 2011-03-09 22:28

4,00 i odds på att Carolina - Atlanta går till övertid tycker jag är spelvärt. Tre av de fyra senaste matcherna lagen emellan har gått till förlängning och den fjärde avgjordes i slutet på tredje så det verkar bli täta matcher lagen emellan.

Även Chicago borta mot Tampa spelas pga. deras fina form, åtta vinster på senaste tio. De förlorade visserligen senast mot Florida men det gör dem nog ännu mer sugna. Tampa har fyra raka utan vinst.

cozalon 2011-03-09 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av Viggeborn (Inlägg 112149)
4,00 i odds på att Carolina - Atlanta går till övertid tycker jag är spelvärt. Tre av de fyra senaste matcherna lagen emellan har gått till förlängning och den fjärde avgjordes i slutet på tredje så det verkar bli täta matcher lagen emellan.

Även Chicago borta mot Tampa spelas pga. deras fina form, åtta vinster på senaste tio. De förlorade visserligen senast mot Florida men det gör dem nog ännu mer sugna. Tampa har fyra raka utan vinst.

Dom spelade skitbra mot Florida i andra och tredje, så Chicago är nog värt, lägger den -0.5

Vilken bookie har "Att gå till övertid" ? Har aldrig spelat det men vafan... lägger 0,25u på den ;)

Edit: Chicago startar nog Turco. Hell no.

Qirren 2011-03-09 22:49

Citat:

Ursprungligen postat av cozalon (Inlägg 112152)
Dom spelade skitbra mot Florida i andra och tredje, så Chicago är nog värt, lägger den -0.5

Vilken bookie har "Att gå till övertid" ? Har aldrig spelat det men vafan... lägger 0,25u på den ;)

Edit: Chicago startar nog Turco. Hell no.

Hört talas om kryss? :) Krysset sitter vanligtvis mellan ettan och tvåan.

cozalon 2011-03-09 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Qirren (Inlägg 112154)
Hört talas om kryss? :) Krysset sitter vanligtvis mellan ettan och tvåan.

HAHAHA :D Rätt! Aldrig lagt kryss i NHL, låter noob. Nu har jag redan lagt Carolina men känner mig dum som få nu :(((

Vurpan 2011-03-10 00:19

Mina spel inatt blev Under i carolina - atlanta och över i detroit - Los angeles. vad spelade ni inatt?:)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved