Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 11/3 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/6913-nhl-11-3-a/)

Keft 2011-03-11 12:23

NHL 11/3
 
Boston @ NY Islanders
Carolina @ Washington
Los Angeles @ Columbus
Edmonton @ Detroit
New Jersey @ Atlanta
Ottawa @ Tampa Bay
Anaheim @ Colorado

Jag har hittills spelat:

Ogiltigt spel-ID: 317072


Detroit är ett av de lag som gör flest mål i NHL, medan Edmonton har släppt in mest efter Colorado. I Edmontons senaste två matcher har man släppt in 5 och 4 mål.
I de två senaste matcherna lagen emellan har det blivit 16 mål.


Ogiltigt spel-ID: 317114


Senaste 4 matcherna lagen emellan har det vart över 5.5 mål. Att det finns att spela O5.0 till 1.74 tycker jag helt klart är värt att spela på.


Vad tror ni? Jag får nog suga på resten av matcherna under dagen.

gufimuse 2011-03-11 13:35

På rak arm utan att ha kollat oddsen så tycker jag att Tampa Bay är en klockren vinnare ikväll, som rakt spel eller till och med -1,5, men det beror på oddsen.

Överspelet i Detroits match känns också bra, där är jag med dig.

I övrigt tänker jag kolla upp oddsen på följande spel:
Columbus vs. Los Angeles ML
Carolina vs. Washington (ML oddset är förmodligen pressat utav bara fan, men det raka spelet kanske är spelvärt. Underspelet känns också aktuellt här).
Anaheim vs. Colorado ML

Återkommer senare!

Xamdam 2011-03-11 13:57

Ogiltigt spel-ID: 317176


Ogiltigt spel-ID: 317170


Ogiltigt spel-ID: 317266


Så ser det ut för mig hittils. Kommer troligtvis även att spela Tampa men tycker att det överlag är riktigt dåligt värde ikväll.

YOUSAIDWHAT 2011-03-11 14:08

Tror stenhårt på Detroit inatt även fast dom inte har vunnit än i mars, fast idag vänder det. Edmonton har matchats hårt med 4 matcher på 6 dagar, bara mot topplag dessutom. Edmonton har inget speciellt att spela för heller medans Detroit säkerligen vill hålla sig kvar där uppe. Detroit spelas med en hög insats. Kan även tänka mig att spela -1.5

Viggeborn 2011-03-11 14:18

Colorado Avalanche - Anaheim Ducks

Colorado har väl sämst form i hela NHL. Fyra poäng på 16 matcher är föga smickrande. Nog för att NHL-matcher kan sluta lite hur som så är 2,15 taget. De har även förlorat fem av de senaste tio med mer än två mål så två måls handikapp till 4,60 kanske är värt att spelas.

De två mötena denna säsongen har slutat med Anaheim vinst båda gångerna. 3-2 och 3-0. 3-0 matchen spelades i Denver center som även matchen idag spelas i.

Tankar?

forzawes 2011-03-11 14:37

Citat:

Ursprungligen postat av YOUSAIDWHAT (Inlägg 112444)
Tror stenhårt på Detroit inatt även fast dom inte har vunnit än i mars, fast idag vänder det. Edmonton har matchats hårt med 4 matcher på 6 dagar, bara mot topplag dessutom. Edmonton har inget speciellt att spela för heller medans Detroit säkerligen vill hålla sig kvar där uppe. Detroit spelas med en hög insats. Kan även tänka mig att spela -1.5

Edmonton har dessutom stoooora offensiva problem. Penner byttes bort. Hemsky, Hall och Gagner är skadade. Det är väldigt viktiga pjäser i Oilers. De får lita till Omark :KO:

Keft 2011-03-11 15:01

Jag har bestämt mig för att spela denna också

Ogiltigt spel-ID: 317189



Washington har vunnit sina senaste 6 matcher, alla U5.5. Samtidigt som Carolina inte har gjort speciellt många mål senaste matcherna.

KORITFW 2011-03-11 15:03

Det blir nog överspel och Detroit seger i DET - EDM.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved