Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Modo-Tälje årets viktigaste match (https://www.sharps.se/forums/ishockey/7324-modo-taelje-arets-viktigaste-match/)

SuprMario 2011-04-08 17:39

Modo-Tälje årets viktigaste match
 
...och inte ett ord om det i någon tråd här på Sharps, eller så har jag missat det...:-)

Vad tror panelen?

Ber redan nu i förväg moderatorerna om ursäkt då tråden inte har något speltips eller dyl men det måste vara förlåtet under rådande omständigheter....

Kom igen Modo!!

ok, ett litet tips ska ni få, tom ett korrekt resultat. MoDo vinnrer med klara 5-1


Grattis!

O12 2011-04-08 17:45

Jag har själv spelat Modo i afton, jag anser dem vara bättre än Södertälje, sen hoppas jag att Modo kan klara sig kvar, då jag tror Modo betyder mer för Elitserien än vad Södertälje gör, ber om ursäkt till alla Tälje-supporters.

Modo innehar otroligt mycket rutin och med detta så tror jag att man klarar detta till slut.
Är det någon match där rutin kan avgöra, så är det i denna match.

oggeb 2011-04-08 17:47

Att Modo skulle vinna med 5-1 ser jag som föga sannolikt. Att dom vinner kanske är möjligt. Jag har dock inte sett något bländande spel av Modo än så länge i kvalserien. Killarna ser trötta och omotiverade ut på planen. Väljer nog att avstå spel på den matchen.

oggeb 2011-04-08 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av O12 (Inlägg 117148)
Jag har själv spelat Modo i afton, jag anser dem vara bättre än Södertälje, sen hoppas jag att Modo kan klara sig kvar, då jag tror Modo betyder mer för Elitserien än vad Södertälje gör, ber om ursäkt till alla Tälje-supporters.

Modo innehar otroligt mycket rutin och med detta så tror jag att man klarar detta till slut.
Är det någon match där rutin kan avgöra, så är det i denna match.

Om det är något lag som har rutin av kvalspel så är det väl Södertälje? Vilken sorts rutin är det du talar om?

mackyyy 2011-04-08 17:50

Å andra sidan har inte SSK sett särskilt vasst ut heller. Lehoux i frysboxen dessutom, så visst bär alltid Kvalserien med sig en massa dramatik :) Avstår garanterat spel

Blixth1958 2011-04-08 17:52

Håller med oggeb om vilka som har rutinen i detta spel, men inget lir på denna idag.
lycka till ni som spelar

Grovbenstomme 2011-04-08 17:54

No bet match. Helt klart titta dock ;)

O12 2011-04-08 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 117153)
Om det är något lag som har rutin av kvalspel så är det väl Södertälje? Vilken sorts rutin är det du talar om?

Jag räknade på all rutin, från NHL mm, rutin från större matcher osv. Jag nämnde aldrig rutin från kvalspel bl a.

Den som lever får se. Svårt att säga vad som är bättre än det andra egentligen.

omwttm 2011-04-08 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 117146)
...och inte ett ord om det i någon tråd här på Sharps, eller så har jag missat det...:-)

Vad tror panelen?

Ber redan nu i förväg moderatorerna om ursäkt då tråden inte har något speltips eller dyl men det måste vara förlåtet under rådande omständigheter....

Kom igen Modo!!

ok, ett litet tips ska ni få, tom ett korrekt resultat. MoDo vinnrer med klara 5-1


Grattis!

https://www.sharps.se/forums/ishockey...-2011-04-08-a/

:P

min tanke om underspelt stämde ganska bra, förutom målen som skulle komma i tombur

SuprMario 2011-04-09 07:28

Hade inte ens en tanke på att en sådan viktig match kunde hamna under en kategori som heter "övrig hockey"...:-)

Boden 2011-04-09 08:07

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 117233)
Hade inte ens en tanke på att en sådan viktig match kunde hamna under en kategori som heter "övrig hockey"...:-)

kan bara instämma :ful:

Det här var den "bästa" och "värsta" match jag sett sedan 2007... Men något enormt jubel blev det inte, utan en enorm lättnad bara. grymt skönt! :drunk:

omwttm 2011-04-09 10:16

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 117233)
Hade inte ens en tanke på att en sådan viktig match kunde hamna under en kategori som heter "övrig hockey"...:-)

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 117234)
kan bara instämma :ful:

Det här var den "bästa" och "värsta" match jag sett sedan 2007... Men något enormt jubel blev det inte, utan en enorm lättnad bara. grymt skönt! :drunk:

haha ja men vafan.. dom hade juh startat en NHL 8/4 så då fick de bli övrig för att inte få ett överflöd av hockeytrådar :ful:

kicken 2011-04-09 12:16

Grattis MoDo:)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved