Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 18/4 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/7419-nhl-18-4-a/)

yertle 2011-04-18 13:48

NHL 18/4
 
Skärpning nu, nu livar vi upp NHL-trådarna :claps:

4 matcherna inatt...
Buf vs Phi
Mtl vs Bos
Tbl vs Pit
Pho vs Det

Buf vs Phi
Buf vs Phi O 5.5 (Evetuellt)
Buffalo roffade åt sig en av matcherna i Philadelphia. Nu väntar två hemmamatcher i ett kokande HSBC center. Buffalo har dragit på sig på tok för många utvisningar, framförallt i match 2. Detta kanske ett stort publikstöd kan hjälpa :whistling: Vanek fortsätter att vara het och kan mycket väl vara den avgörande faktorn igen! För övrigt tror jag på en målrik match.

Mtl vs Bos
Montreal har varit bättre än Boston, trots bortaplan. Boston har verkligen kniven på strupen, tyvärr så har de inte gått så bra i Montreal där de inte vunnit på de 4 senaste matcherna. Montreal verkar trivas som underdogs. Förra året slog de ut både Washington och Pittsburgh och nu är de på god väg att slå ut Boston. Chara är fortfarande day-to-day, vätskebrist sägs vara anledningen.

Tbl vs Pit
Roloson fortsätter där han avslutade grundserien, på ett bra sätt och bra för Tampa är att Gagne, Lecavalier och St Louis producerar poäng. De har även sparkapital i Stamkos som inte levererat än, 0 poäng och endast 2 skott på mål är inte godkänt. Jag tror Tampa blev stärkta av förra segern och kommer vinna viktiga match 3

Pho vs Det
Detroit rivstartade sist och fick utdelning med en 4-0 ledning. Phoenix jobbade sig in i matchen och gjorde det riktigt bra. Förhoppningsvis tar man med sig den bra avslutningen hem till Phoenix och lyckas vinna match 3. Zäta är game-time decision. Han brukar väl ha problem med sina ljumskar titt som tätt och varför chansa när man leder med 2-0 i matcher

Blixth1958 2011-04-18 13:55

Har lagt mitt spel på Montreal i natt. Tack för infon.

tompa87 2011-04-18 18:23

De chansar nog att hälla 20 liter vatten i jättekrukan chara så att han spelar idag om det är det enda som stoppar honom, jag vågar inte gå emot ett bruins i nöd idag.

TB - Pens är helt öppet, som Penguins lirar nu så passar bortais bättre där man slipper föra spelet och kan kontra. Man är extremt skrappy och eftersom TB brukar vilja spela publikhockey så kan det betyda en del mål framåt och bakåt, över 5 är vad jag tror.

PHX är tunga att möta nere i öknen, Detroit har saknat Zäta och som det skrivs så verkar han ju inte "chansas" med idag, jag tror att PHX tar minst en match i denna matchserien och det är upplagt för att det skall bli inatt, man kan bygga vidare på 3 raka mål senast och kapten Doan verkar glödhet.

Buffalo Philly vet jag inte vart jag ska lägga mig, överspel som ovan talare låter väl som det enda med värde egentligen.

Fr1tt3 2011-04-18 21:16

ryggar PHX lir. Redwings höll på att tapp 4-0 senast. zäta skadad. Doan glödhet.

yertle 2011-04-19 07:58

:idiot:

tompa87 2011-04-19 09:47

:moneybag:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved