Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 20/4 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/7440-nhl-20-4-a/)

perry 2011-04-20 09:37

NHL 20/4
 
2011-04-21 01:00 New York Rangers - Washington Capitals

2011-04-21 01:00 Tampa Bay Lightning - Pittsburgh Penguins

2011-04-21 01:30 Buffalo Sabres - Philadelphia Flyers

2011-04-21 02:30 Nashville Predators - Anaheim Ducks

2011-04-21 04:30 Phoenix Coyotes - Detroit Red Wings

Vad funderar ni på?

Shell Peppe 2011-04-20 09:44

Om Sabres hux flux tagit Ducks skepnad ;)

perry 2011-04-20 11:55

Nu ska det vara rätt!

Inne på rangers men tveksam om det finns tillräckligt med värde i oddset 1.90.
Rangers är svårspelade med sin starka defensiv med Lunkan längst bak. På de 2 senaste matcherna har man endast släppt till 43 skott!

Knuble kan missa matchen, annars ser trupperna ut som i tidigare matcher.

Geezer 2011-04-20 13:25

Överspelet mellan Preds-Ducks känns intressant. Inget av lagens sju möten iår har gått under linan på fem och de två senaste har varit målrika historier..

NHL Gambler 2011-04-20 14:33

Predators känns på förhand som "säkra" om man tänker på deras senaste match.. Man körde över Ducks och det var Rinne som hade en dålig dag på jobbet som släppte in Ducks i matchen.. (Preds vann matchen)

Shell Peppe 2011-04-20 15:11

Tror kvasten börjar svepa sina strån kl 04.30,
även sugen på underspelet i HSBC arena.

Valleyo 2011-04-20 16:04

Jag har svårt att se att Tampa ska torska båda sina hemmamatcher mot Pens. Roloson har också överträffat alla förväntningar och får bara Tampa igång sin secondary scoring och då framför allt i Stamkos har man en hel del sparkapital.

Även överspelet i HSBC och i Phoenix tycker jag känns intressanta. Howard känns lika oberäknelig som vanligt och dessutom Bryz har svajat så känns över inte helt otroligt där. Samma i HSBC där alla matcher iår har gått över hittills mellan lagen. Boucher får troligen fortsatt förtroende i kassen och Miller känns inte lika fantastisk som för ett par år sedan. Dessutom känns det som att bookies är fel ute i sina odds här.

arfert 2011-04-20 20:35

Hade inte Washington fått så mycket "ticky tack-penalties", som Bruce uttryckte det, hade Rangers aldrig knipit förra matchen. Rangers bökar och stökar, men det räcker inte hur långt som helst. Tror knappast Caps vill bjuda in Rangers i den här matchserien - och tar därför en match i MSG.

yertle 2011-04-20 20:41

Jag lägger 4 spel...

Tbl vs pit
Jag tror inte tampa får stryk två matcher på hemmais.

Nyr vs was
Caps är ett bättre lag och är grymt sugna på att revanschera sig från förra året. Vinst idag och det ger dom ett gyllene läge inför nästa match på hemmaplan.

Nsh vs ana
Saknaden av Hiller visar sig alltför stor och avstängde Ryan gör att man saknar en viktig kugge. Preds spelade bra förra matchen och de kan sätta sig i ett guldläge iom att de stal en match i Honda center. Rinne har inte riktigt kommit upp i den standarden han hade i grundserien och det känns som ett bra läge att ändra på det idag.

Buf vs phi
Jag trodde på Buffalo redan förra matchen men tyvärr gick det inte vägen. En måste match för Buffalo, då det blir otroligt tufft att vända ett 3-1 underläge. De sköt 37 skott sist och de kommer fortsätta mata på och de kommer få utdelning på Boucher.

eddieh 2011-04-20 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av jonas326 (Inlägg 119031)
Hade inte Washington fått så mycket "ticky tack-penalties", som Bruce uttryckte det, hade Rangers aldrig knipit förra matchen. Rangers bökar och stökar, men det räcker inte hur långt som helst. Tror knappast Caps vill bjuda in Rangers i den här matchserien - och tar därför en match i MSG.

Haha,och efter att man har sett dokumentären 24/7 på HBO,så kan man nog anta att Bruce har eldat på boysen ifrån DC efter senaste förlusten.

http://www.youtube.com/watch?v=mQuOu...eature=related

(För er som inte vet så har BB,Tommy Sandlin som sina stora förebild.)

Lastar in några poletter på Caps.:cheers:

tompa87 2011-04-20 21:54

har PHX ML, Tampa PL, Över i Anaheim och Washington..

Washington är säkerligen rejält drillade i närkampsspelet efter alla utvisningar sist och jag skulle inte vilja möta BBs blick efter en onödig utvisning idag..

Kan bara inte se Detroit utan Zäta sweepa ett PHX i 4 raka.

Tampa spelar jag för att jag tror inte dem blir dubblade hemma av ett sargat penguins och Stamkos måste komma ur sitt skal nån gång.

Anaheim-Nashville över, bägge målvakterna har sett lite smådarriga ut, anaheim tar massor med onödiga utvisningar men har fortfarande rejäl firepower framåt, selänne och perry är igång, getzlaf och koivu vet vi vad dem har..

Piturek 2011-04-20 22:08

Detroit har klarat av skador hela säsongen. Klarar man sig utan Datsyuk i 26 matcher klarar man sig nog utan Z i fyra.

Däremot är det ett slutspel, och ingen vill åka ur, allra minst i 4 raka.
Likt Vancouver så slappnar lag gärna av vid 3-0, för att runda av serien hemma.

Dock är Detroit mer rutinerade och kan städa undan det.
Precis som igår avstår jag.

Valleyo 2011-04-21 09:01

Ett lag som Yotes har inte alltför stor chans när Bryz förlorar målvaktsmatchen mot Howard. Det var ju i den matchupen som man trodde att Yotes skulle ha en fördel.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved