Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 23/4 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/7472-nhl-23-4-a/)

perry 2011-04-23 12:42

NHL 23/4
 
4 nya matcher ikväll. Fram med ideerna!

Har hittills:

Capitals-Rangers U 5 till 1.90.

Kommer bli en tät match. Rangers är svårspelade på bortaplan med sin starka defensiv och sitt uppoffrande spel brukar det bli målsnåla matcher. Senaste matcherna i Washington slutade 2-1 och 2-0.
Hoppas på något liknande ikväll!

jempa 2011-04-23 15:39

The Rangers' power play has lost its way. Not only is it 1-for-18 in the series, but it's only generated 17 shots with the extra man.

The Rangers have been down 3-1 in series 14 times and have never come back to win. The last five times they were in a 3-1 hole, they lost Game 5.

Mycket talar tyvärr mot Rangers för denna serie, lite segt för den som har dom att vinna serien :sad: , trots att laget är helt friskt så har dom hela tiden torskat på marginaler. Lundqvist spelar som han ska men resten av laget står o glor. Jag vill lägga underspelet, men vem vet, dom kanske får igång sitt PP för kvällen. Washington har ju en tendens till att dra på sig en drös utvisningar.

Sedan spelar Washington en mycket mer offensiv hockey mot lag som Rangers än om dom till exempel skulle ligga i serie mot Lightning.

Jag tycker ändå Rangers har en skaplig chans att bryta trenderna, ge mig 1 PP-mål och några schyssta räddningar från kungen så är vi hemma.

Rangers till 2.75, ja tack.

perry 2011-04-23 16:33

Vad tror folket om tidiga matchen Pens-Lightning?

Valleyo 2011-04-23 18:09

Jag har TB nu i den tidiga matchen. Just nu känner jag mig mest sugen på SJ -1.5. Jag kan inte se att Sharks släpper tillbaka Kings in i den serien.

perry 2011-04-23 18:41

Snyggt spelat på tampa!

Tycker själv att oddset är lite för lågt på sharks. Svåra matcher inatt tycker jag. Oddset på Montreal känns aningen högt (2.60). Tror dock inte att jag vågar trycka av där!

yertle 2011-04-23 19:15

Sitter och funderar på ett överspel i Washington. Över 5.5 för 2.48 känns bra tycker jag, fast å andra sidan är jag kallare än en kall vinterdag i Sibirien när det gäller slutspelet. I en avgörande match kan mycket hända i slutet på matcherna och det kan lätt slinka in ett par mål i öppen kasse.

Jag får suga på karamellen, så får jag se om jag trycker av!

jempa 2011-04-23 19:27

Jag kommer spela Boston till 1.9.

Dom har visat sig hungriga borta i montreal och rent spelmässigt är dom på en högre nivå. Nu är det bäst av 3 som gäller och då har man inte råd att släppa en på hemmaplan. Om man tittar på de båda bortamatcherna är det mycket fram o tillbaka hockey som spelas men Bruins har hittat rätt i slutändan ändå.

Kom gärna med egna infall.

BOL

Wannabetta 2011-04-23 19:28

Ja nappar på 1.90 på washington ordinarie tid! Good luck Booiys!!

perry 2011-04-23 20:12

Mest troligt blir det inte lika svängit nu när lagen möts i Boston vilket jag tror gynnar Bruins. Tror på en lite mer tillknäppt match här. Ett underspel kanske testas. Montreal har fått tillbaka duktige defensive Halpern som är lagets bästa tekare, viktigt i sådana matcher!

jempa 2011-04-23 20:44

Han var väl tillbaka redan förra matchen?

Men jag håller med, kommer vara ett otroligt fram-o-tillbaka spelande. Thomas vs. Price är också en häftig matchup. Sedan blir det kul att se ifall Boston lärt sig något under matchserien och får igång sitt PP, då tror jag man kan börja skapa övertag.

Boston is 0-for-12 on the power play in this series.

Jag personligen hatar att spela under på en 5.0 lina. Jag har lagt Boston ikväll, tycker 1.9 är spelvärt, i.o.m lite hemmadomare ska det nog kunna sluta bra. Hur som helst kommer det vara en sjukt bra match att titta på.

Har även redan spelat överspelet i SJ - LA. Tror på en otroligt hetsig match och vill se Marleau och gänget komma igång ordentligt o få det avslutat på hemmaplan.

televerket 2011-04-23 21:09

Jag är sugen på att lira Habs till 3.45, dålig på att motivera men har följt habs lite under säsongen och tycker de sätt rätt bra ut, och har även lirat bra på bortaplan. Tror borta sviten mot björnarna fortsätter. Sen är jag ju en lekman så de jag säger kanske bara är idioti ;)

perry 2011-04-23 21:34

OM jag lirar sides på den matchen så lirar jag Habs. Deras bortaspel med vassa kontringar verkar inte passa Bruins särskilt bra tycker jag. Price vann målvaktsmatcherna senaste matcherna i Boston och har sett allmänt hetare ut än Thomas de jag har sett!
Halpern blir nog nyttig idag.

perry 2011-04-23 23:42

U 5 spelat i Habs match!

Borde bli mer tillknäppt än det 2 senaste matcherna.
0-2, 1-3 slutade senaste matcherna i Boston. Halpern tillbaka i spel.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved