Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 24/4 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/7480-nhl-24-4-a/)

perry 2011-04-24 17:09

NHL 24/4
 
3 matcher ikväll, vad lirar ni?

NHL Gambler 2011-04-24 17:56

Kommer att spela Canucks.. Man tar sig samman och slår ut Hawks

Flyers kanske?

Wannabetta 2011-04-24 18:34

Dubbel me Flyers rak o Under 5.5 i Blackhawks-Canucks till 4.85 på unibet lagt..

Råka kliva på Flyers me övertid också till 2 gånger degen! Kan fan inte bli utslaget mot Buffalo!!!? Dom har jue krossat hela säsongen! Hoppas dom loggar in ordentligt ikväll!

Good luck Boiys!!!

yertle 2011-04-24 18:43

Jag håller med gamblern och tror att nucks tar hem det ikväll.

Boucher vaktar antagligen kassen och han har 2 vinster mot Buffalo. Buffalo får klara sig utan viktige pominville. Flyers utjämnar ikväll!

Rinne tar sig i kragen och fixar så att preds går vidare.

Det var mina små tankar!

tompa87 2011-04-24 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av Wannabetta (Inlägg 119426)
Dubbel me Flyers rak o Under 5.5 i Blackhawks-Canucks till 4.85 på unibet lagt..

Råka kliva på Flyers me övertid också till 2 gånger degen! Kan fan inte bli utslaget mot Buffalo!!!? Dom har jue krossat hela säsongen! Hoppas dom loggar in ordentligt ikväll!

Good luck Boiys!!!

utan pronger sista 16 matcherna gick man 6-4-6.. så formen är inte på topp..

låter som att han är tillbaks ikväll å jag sitter me flyers ML, gillar desperations position å dog här.

tompa87 2011-04-24 19:17

kastar in nucks på 2 ggr stålarna.. tror inte couver tappar denna serien men torskar man idag ligger man rätt illa till och jag tror man kan ta sig samman.. hawks ser ut att vara utan seabrook igen, hoppas det tar ut sin rätt på keith snart, killen måste ju logga massiva siffror, runt 30 min/matchen minst..

NHL Gambler 2011-04-24 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av yertle (Inlägg 119427)
Jag håller med gamblern och tror att nucks tar hem det ikväll.

Boucher vaktar antagligen kassen och han har 2 vinster mot Buffalo. Buffalo får klara sig utan viktige pominville. Flyers utjämnar ikväll!

Rinne tar sig i kragen och fixar så att preds går vidare.

Det var mina små tankar!


Boucher är en usel usel målvakt. Tror faktiskt att Sabres löser uppgiften.

Men Nucks är vi överens om..Dom ska ta sig i kragen nu och slå ut Hawks.

Saxar in spelen som jag la ut precis i min blogg.

1.Sabres Moneyline @ 1,870
2.Sabres Över 5,5 @ 2,279
3.Nashville Moneyline @ 1,720
4.Vancouver Moneyline @ 2,050


Kommentarer?

Shell Peppe 2011-04-24 20:01

Leanar åt Nucks & Ducks...
Vill spela Sabres men med Pronger tebax vette fan..
Time will tell

tompa87 2011-04-24 20:09

Citat:

Ursprungligen postat av NHL Gambler (Inlägg 119436)
Boucher är en usel usel målvakt. Tror faktiskt att Sabres löser uppgiften.

Men Nucks är vi överens om..Dom ska ta sig i kragen nu och slå ut Hawks.

Saxar in spelen som jag la ut precis i min blogg.

1.Sabres Moneyline @ 1,870
2.Sabres Över 5,5 @ 2,279
3.Nashville Moneyline @ 1,720
4.Vancouver Moneyline @ 2,050


Kommentarer?

Miller har honom klart slagen, men Boucher är inte usel, förra året i slutspelet slog han väl rekord i att hålla nollan längst? typ 2,5 match eller ngt har jag för mig... han har rutinen och dessutom det bä'ttre laget framför sig. Tror på Flyers, speciellt om dem får tillbaks pronger..
vancouver verkar vara ett allmänt lir och nashville är bra, men den serien är så jämn och svår att förespå tkr jag.

skOEld 2011-04-24 20:11

Buffalo Sabres v Philadelphia Flyers
Nashville Predators v Anaheim Ducks
Chicago Blackhawks v Vancouver Canucks

Blir en liten tv-peng på dessa lag idag! Går bara på magkänsla och vad jag sett från de senaste matcherna.

yertle 2011-04-24 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av NHL Gambler (Inlägg 119436)
Boucher är en usel usel målvakt. Tror faktiskt att Sabres löser uppgiften.

Men Nucks är vi överens om..Dom ska ta sig i kragen nu och slå ut Hawks.

Saxar in spelen som jag la ut precis i min blogg.

1.Sabres Moneyline @ 1,870
2.Sabres Över 5,5 @ 2,279
3.Nashville Moneyline @ 1,720
4.Vancouver Moneyline @ 2,050


Kommentarer?

Leighton ska vakta kassen om det blir bättre eller sämre låter jag vara osagt ;)

jempa 2011-04-24 21:16

Efter dagen igår då jag torskade hälften av vad jag vunnit under slutspelet, så vettefan om jag borde skriva mer i tråden :D

Nä, men jag tror mig fortfarande hårt på Över-spel i Van/Chi. Dom har bra målvakter, det är inget man kan förneka, men desperationen börjar lysa fram hos Canuckerna som förut satt säkert och Chitown har ju visat att dom kan trycka in mål bakom Luo utan problem.

Har även lagt Phillies nu tidigt, tror dom får till det ikväll, Miller kan dock vara ett hinder.

Wannabetta 2011-04-24 22:20

Leighton i flyers mål borde skjuta sig själv!!!! Fyyyfan vilka enkla puckar han släpper in!! PINSAMT!!! Får se om dom rycker upp sig efter första perioden men det ser inte bra ut...

perry 2011-04-24 23:50

Över liras i Ducks-Preds. Målrika matcher tidigare i Nashville och de här kommer bli liknande matchbild. 2.20 för högt! Kommer dock vänta någon minut och livea!

Wannabetta 2011-04-25 00:28

Ojojojoj vilken match! :) Ruggigt starkt av Flyers o vända på steken! Den satt skönt!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved