Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   30/1 Kvällens NHL tankar (https://www.sharps.se/forums/ishockey/769-30-1-kvaellens-nhl-tankar/)

dNa 2010-01-31 00:48

Citat:

Ursprungligen postat av Allinlover (Inlägg 9859)
Toronto är inget spelande lag utan mer droppa in pucken och sätta press. Dom är intensiva och kan man få mera utdelning på alla skott dom skjuter är dom farliga men Vancouver har inte kommit igång ännu så detta är långt ifrån över

Fighten ja:lol:.....blodet rann och han åkte bara och flina

Sant där, Vancover har spelat upp sig lite nu, hoppas på lite utdelning.. ;)

dNa 2010-01-31 00:57

Aj aj aj... 3-0 nu alldeles innan signalen. Och ingen utdelning på Canucks 5 mot 3.. :(
Ser inte bra ut här, desto ljusare för dig Allinlover... :)

Allinlover 2010-01-31 00:57

3-0 Toronto.....väldigt orättvist måste jag medge.

Vilket powerplay med Sedinarna även om det inte blev mål men detta lovar gott inför OS

dNa 2010-01-31 01:31

Citat:

Ursprungligen postat av Allinlover (Inlägg 9868)
3-0 Toronto.....väldigt orättvist måste jag medge.

Vilket powerplay med Sedinarna även om det inte blev mål men detta lovar gott inför OS

Håller med dig. Nu får är det tung väg att upp för canucks, inte rätt läge att dra på sig onödiga utvisningar. Toronto är effektiva idag och förvånar mig verkligen i PP's, ser riktigt bra ut.

Som du säger är det ändå en njutning att kolla på matchen tycker jag, så fort Sedinarna är på isen händer det nått, riktigt bra ihop alltså...

Allinlover 2010-01-31 01:37

Citat:

Ursprungligen postat av dNa (Inlägg 9874)
Håller med dig. Nu får är det tung väg att upp för canucks, inte rätt läge att dra på sig onödiga utvisningar. Toronto är effektiva idag och förvånar mig verkligen i PP's, ser riktigt bra ut.

Som du säger är det ändå en njutning att kolla på matchen tycker jag, så fort Sedinarna är på isen händer det nått, riktigt bra ihop alltså...


och där kom reduceringen som ett brev på posten. Får hoppas att Torornto "tutar och kör på" så man inte backar hem för då går detta aldrig

Allinlover 2010-01-31 02:15

Jösses vad överlägsna Vancouver är..........

Allinlover 2010-01-31 02:21

Jag säger grattis redan nu till dig dNa fast det står 3-3.......hela Toronto laget har backat in i eget mål och det går som sagt inte vinna några matcher på det viset:lol:

dNa 2010-01-31 02:36

Citat:

Ursprungligen postat av Allinlover (Inlägg 9882)
Jag säger grattis redan nu till dig dNa fast det står 3-3.......hela Toronto laget har backat in i eget mål och det går som sagt inte vinna några matcher på det viset:lol:

PP Toronto nu, blir tufft detta. Men vilken upphämtning, och hur sedinarna spelar... :ohmy:

dNa 2010-01-31 02:45

5-3 nu, otroligt skönt, men lider samtidigt med dig Allinlover.
Ny dag imorgon :)

Allinlover 2010-01-31 11:29

Det var ett bra beslut att plocka bort Loungo i målet 8 skott 3 insläppta då är det inte hans dag. Det som är lite förvånande ofta i NHL är att många lag backar hem efter ledning med 2 mål. Jag menar Toronto hade 3-0 och ska in och spela utvilade i andra perioden men väljer att "bjuda in" ett spelande Vancouver lag och sedan blir man helt tagna på sängen och mer elelr mindre paralyserade och drar på sig utvisning efter utvisning...........

Varför i början ha "tuta köra" mentaliteten som ger resultatet för att sedan ge Vancouver möjlighet att äga och spela runt pucken som till slut ger resultat?

Tycker nog att coachen får ta på sig lite av denna förlust.

Det som var roligt att se var att Sedinarna är i hur bra form som helst. Dom tar tacklingarna utan att bli av med pucken och hittar ALLTID en adress på puckleveransen. Detta kan bli mkt kul i OS

p.s Grattis igen till spelet:claps:

dNa 2010-01-31 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Allinlover (Inlägg 9956)
Det var ett bra beslut att plocka bort Loungo i målet 8 skott 3 insläppta då är det inte hans dag. Det som är lite förvånande ofta i NHL är att många lag backar hem efter ledning med 2 mål. Jag menar Toronto hade 3-0 och ska in och spela utvilade i andra perioden men väljer att "bjuda in" ett spelande Vancouver lag och sedan blir man helt tagna på sängen och mer elelr mindre paralyserade och drar på sig utvisning efter utvisning...........

Varför i början ha "tuta köra" mentaliteten som ger resultatet för att sedan ge Vancouver möjlighet att äga och spela runt pucken som till slut ger resultat?

Tycker nog att coachen får ta på sig lite av denna förlust.

Det som var roligt att se var att Sedinarna är i hur bra form som helst. Dom tar tacklingarna utan att bli av med pucken och hittar ALLTID en adress på puckleveransen. Detta kan bli mkt kul i OS

p.s Grattis igen till spelet:claps:

Tack ska du ha, håller med dig på varje punkt här, helt klart.. Lycka till inatt nu om du ska lira!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved