Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Stanley Cup Finalserie 2011 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/7880-stanley-cup-finalserie-2011-a/)

jaroiten 2011-06-15 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av jempa (Inlägg 127125)
Loungo är confirmad att starta i mål för Vancouver, trots hans underprestation på bortaplan.
På hemmaplan har han släppt in 3 mål på 6 matcher, alltså 0.5 GAA.

Canucks har bara haft 3 hemmamatcher so far i finalserien, eller vilka 6 matcher räknar du??
Citat:

Ett game 7 har förekommit 15 gånger tidigare. För dessa gånger har hemma laget vunnit 12 av 15.

Endast en gång har ett Game 7 gått över linan av de 15 som förekommit. Det var 1950 då Detroit mötte Rangers, som slutade 4-3 till Detroit efter övertiden.
Är dom har statsen för Finalserien eller?
Citat:

En TV-peng skulle en sharp rekommendera. Vi andra () måste självklart hedgea då man har haft boston som cup-vinnare sen februari till 12 gånger pengarna.
Jag lirade en trippel med Dortmund som BL mästare, Porto som EL vinnare och Canucks som SC vinnare till MYCKET högt odds, så även för mig är det läge att hedgea. :D

Badass 2011-06-15 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 127136)
Canucks har bara haft 3 hemmamatcher so far i finalserien, eller vilka 6 matcher räknar du??
Är dom har statsen för Finalserien eller?
Jag lirade en trippel med Dortmund som BL mästare, Porto som EL vinnare och Canucks som SC vinnare till MYCKET högt odds, så även för mig är det läge att hedgea. :D


Hur hedgear man en trippel...?

/Badass

DamageINC 2011-06-15 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 127138)
Hur hedgear man en trippel...?

/Badass

Om två av alternativen redan har gått in så är det inte så svårt.

patrik_g 2011-06-15 20:51

Sjunde avgörande match, kan inte bli större än så här i hockey-världen. Sen att den spelas i Kanada gör ju inte saken sämre.

Visst hemmaplan har varit viktigt i denna finalserie. Men Vancouver har vunnit alla sina hemmamatcher mot Boston, med bara uddamålet. Vancouver har publiken i ryggen, men också en mycket stor press på sig och man hade ju ändå 2-0 i denna finalserien. (Kom ihåg man släppte upp Chicago till 3-3 i matcher efter att ha haft 3-0 i matcher. Visst man avgjorde då i en sjunde avgörande. Men man har svaga nerver som det verkar i detta slutspel)

Spelar bara Boston med samma fart, från början som i hemmamatcherna så vinner man ikväll. Hemmaplan i en sjunde avgörande är ju som sagt ofta avgörande.

Men jag ser ett fint värde i 2.10 ML @ BS på Boston inatt!

Spelar det med 7/10 Units!

Nu ska jag försöka sova några timmar om man kan somna innan matchen. Vill inte ha förlängning åker på jobbet 05:30.

mackyyy 2011-06-15 20:53

Äh, inget safeande :) sitter på bruins till 3.12 . Luongo får gärna sättas på prov direkt

Hottamale1 2011-06-15 21:18

Bruins som Stanley Cup-vinnare spelas idag (det var marginellt bättre odds än ML när jag la mitt spel). 2,34 på Betfair.

Håller på Vancouver, så det är lite av en win-win situation för mig inatt. :) Hur som, spännande blir det!

timadolf 2011-06-15 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 127136)
Canucks har bara haft 3 hemmamatcher so far i finalserien, eller vilka 6 matcher räknar du??
Är dom har statsen för Finalserien eller?
Jag lirade en trippel med Dortmund som BL mästare, Porto som EL vinnare och Canucks som SC vinnare till MYCKET högt odds, så även för mig är det läge att hedgea. :D

Det tycker jag var riktigt dåligt av dig att du inte grönade ut för en vecka sedan!

Wagner 2011-06-15 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 127143)
Men jag ser ett fint värde i 2.10 ML @ BS på Boston inatt!

Spelar det med 7/10 Units!

Nu ska jag försöka sova några timmar om man kan somna innan matchen. Vill inte ha förlängning åker på jobbet 05:30.

Jo jag vet, det där med odds är överskattat och du spelar trots allt bara 7/10. Men hur lyckades du hitta så lågt som 2.10 på ML? :)

Bara pengar hos BS (Betsson?) eller finns det andra skäl till att undvika dom högre oddsen som nästan samtliga aktörer har?

O12 2011-06-15 22:33

Betsafe, tror jag han menar :)

O12 2011-06-15 22:34

Själv tror jag på Canucks inatt och spelar inget :rolleyes:

Vlad 2011-06-15 23:03

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 127168)
Jo jag vet, det där med odds är överskattat och du spelar trots allt bara 7/10. Men hur lyckades du hitta så lågt som 2.10 på ML? :)

Bara pengar hos BS (Betsson?) eller finns det andra skäl till att undvika dom högre oddsen som nästan samtliga aktörer har?

Har inte ni nött det där ett antal gånger redan. patrik_g=patrik86 från TZ eller har jag fel? Tycker mig känna igen meningsbyggnaden och det tvångsmässiga användandet av orden men och ju.

Kanske ni kommer längre i eran diskussion denna gång,lycka till Wagner :p

Offpizt 2011-06-15 23:24

Nån som vet var man kan se matchen om man inte har viasat?

Wagner 2011-06-15 23:26

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 127173)
Har inte ni nött det där ett antal gånger redan. patrik_g=patrik86 från TZ eller har jag fel? Tycker mig känna igen meningsbyggnaden och det tvångsmässiga användandet av orden men och ju.

Kanske ni kommer längre i eran diskussion denna gång,lycka till Wagner :p

Jo det är samma Patrik. Men diskussionen känner jag inte igen! :)

Folk får ju spela till vilka odds dom vill.
Spoiler:
Ja det är sant. Försöker undvika att ödsla energi på sånt jag ändå inte kan påverka

Men när det tar längre tid att skriva reken än att upptäcka att oddset är bland dom lägsta på marknaden så blir man en aning provocerad.

saman 2011-06-16 04:09

http://a.espncdn.com/photo/2011/0615...hara01_576.jpg


Stenklart hela vägen! ;)

Shell Peppe 2011-06-16 04:25

RÄTTVIST ingen kan säga något annat!
Hatten av för Bruins....:clap:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved