![]() |
Citat:
Den var uppe i en minut tror dom la upp fel först! Men det är som du säger 4.25 som gäller :popcorn: |
Luleå som bäst i Norr (SAIK, TIK, Modo) till 1.85 går att hitta på Nordicbet. Ett värdefullare spel än så är svårt att hitta. Orkar man vänta på återbäringen några månader så är det bara att slå till.
|
Citat:
Lite favoriter är man mot Skellefteå i mina ögon, men skulle aldrig spela till det oddset... |
Citat:
|
Citat:
Alla har vi våran egen syn på hockey. |
Citat:
|
Borde inte Växjö vinna minst en av sina två första matcher? Nykomlingar, sjukt taggade.
4.20 mot Frölunda 5.25 mot Luleå Har för mig att Frölunda brukar inleda svagt? Tankar? |
Citat:
Citat:
|
Jag väntar lite med Växjö. Blir två riktigt svåra bortamatcher för dem mot två lag som imponerat under försäsongen. Hoppas för min egen skull på två förluster för Växjö för att sedan vara taggade inför att ta 3 p i första hemmamatchen mot favoriterna Linköping!
Får önska er som lirat Växjö lycka till! |
Ikväll är det äntligen nedsläpp för Elitserien 11-12 :thumbup:
|
Citat:
|
Citat:
|
Höjdpunkten blir på torsdag, full omgång och på med radiosporten 19:03, då vet man att det är igång på riktigt.
Först ska vi bara ro hem Växjö ikväll :cheers: |
Tror Växjö har ett fruktansvärt adrenalinrus ikväll, men är nästan säker på att det blir X ikväll, Frölunda vinner i sudden!
|
Citat:
|