Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Träningsmatcher 2011/12 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/8664-traeningsmatcher-2011-12-a/)

Geezer 2011-08-31 14:50

Träningsmatcher 2011/12
 
Lagen har varit på is en dryg månad nu och med drygt två veckor till seriepremiär i ES och HA börjar träningsmatcherna bli allt mer intressanta.
Hittade ingen tråd för träningsmatcherna utan endast för ET, så tänkte att det kan vara läge att starta upp en nu.

Tycker Pinnacle bjuder på ett väldigt intressant odds idag.
2.03 på U5.5 i matchen mellan Bofors - Almtuna. Alltid lurigt med träningsmatcher men båda lagen har spelat fyra träningsmatcher var, samtliga har gått under linan.
Lagen möttes även i Uppsala för två veckor sedan, den matchen slutade 1-1.
I Bofors kommer Bellissimo vakta kassen och han har varit strålande hittills i träningsmatcherna med ett GAA på endast 0.80.

Grnvit 2011-08-31 16:44

Bofors är väl ett ett mer "fysiskt" spelande lag? Lite mer köttarlag. I alla fall av det man hört.

Jag har lirat MODO DnB till 2.18 borta mot Timrå. Det får räcka för dagen

Geezer 2011-08-31 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 137939)
Bofors är väl ett ett mer "fysiskt" spelande lag? Lite mer köttarlag. I alla fall av det man hört.

Denhär säsongen kommer man troligen vara ett väldigt tacklingsvilligt lag, och med tanke på det material man besitter så är det egentligen den enda vägen att gå om man ska kunna nå någon form av framgång..

Dagens match slutade för övrigt 2-1 till Almtuna så underspelet satt säkert!

phekstrom 2011-08-31 21:09

Någon som har koll på vad Modo blev? den skulle spelas 19.00 men hittar inget resultat.

televerket 2011-08-31 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av Geezer (Inlägg 138003)
Dagens match slutade för övrigt 2-1 till Almtuna så underspelet satt säkert!

Tänkte lägga ett spel på Almtuna men han inte. Almtuna kommer bli vassa i år. Speciellt "Almtuna-femman" från AIK!

Fishjutta 2011-08-31 21:20

SCA-cupen: Timrå - Modo 3-2
Trots att Modo hade ett par bra chanser i sista perioden lyckades de aldrig komma ikapp.

Steinstein 2011-09-01 20:53

För er intresserade så befinner jag mig just nu i Sundsvall för att kika på SCA-cup. Spelade en läktarpeng idag på Brynäs -1. Satt förvisso men det var längesen jag såg ett så ostabilt brynäsförsvar. Lauritzen, Silfverberg och Larsson spelade RIKTIGT bra och avgjorde mer eller mindre matchen. Holmqvist i målet var väldigt ostabil och släppte mer eller mindre in 3 av 4 bra skott. Det fjärde blev bortdömt.

I morgon spelar Brynäs mot Timrå och beroende på vilka Brynäs väljer att ställa över så kommer jag antagligen sätta pengar på Timrå. Skulle gärna vilja höra hur matchen mot Modo såg ut om det är någon som vet. Brynäs var som sagt riktigt ostabila bakåt idag!

Kommer med mer info efter den matchen för en sista mot Modo på lördag..

Grnvit 2011-09-01 21:15

Tack för rapporten Steinstein, alltid kul att läsa lite rapport istället för att stirra sig blind på resultat!

Det är väl rätt blandade känslor för Brynäs målvakter. Jag själv är rätt skeptisk, och Honkens försäsong har väl varit allt annat än bra iaf i den matchen jag såg samt det jag hört. Men det är ju alldeles för tidigt för att spekulera för mycket..

Följde live-rapporten på Timrå-MODO och har läst matchreferat nu. Det blev mycket special-teams, samt att det verkar ha varit rätt tufft spel. Jämn match som Timrå vann med 3-2.

Ska klura lite på TIK-Brynäs..

Geezer 2011-09-02 12:25

Modo -1,5 @ 1.79 tycker jag känns värd att testas idag.
Sundsvall spelade igår mot Brynäs och gör en tidig match idag mot Modo. Hannula gör dessutom sin första match i Modo.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved