![]() |
okok tack=)
|
nu får moscow börja vakna!!! =)
|
Citat:
Måste säga att uppehållet kommer extremt olägligt.. 131007: Är tre omgångar kvar av KHL efter dagens. |
Citat:
:clap::clap::clap::clap::clap: Hoppas på en lika bra fortsättning. Gillar inte heller uppehållet men får betta lite på OS sporter istället, finns ju lite ishockey där också ;) |
Citat:
|
Citat:
Men det är bara erkänna, haft endel flyt denna vecka. Sedan 11/11 ligger jag på 64% träff i KHL. Så, som sagt, endel flyt att just denna vecka gått så bra.. |
Citat:
Har en nisse jag följer i KHL som gått rätt dåligt, kanske ska leta picks på närmre håll (här på Sharps) framöver. :) |
Citat:
Ursprungligen postat av 131007 kiwid10: va tycker du om dynamo moscow?? handikapp på dom o överspel?? weinhandl o co verkar ju stekheta förtillfället.. Överspelet har jag lirat, tror de vinner också, MEN Torpedo jagar slutspel och har lirat taighta matcher nu på slutet... Synd jag inte hann lägga detta i spelboken då Dynamo Moscow vs Torpedo står 3-3 i slutet av matchen |
kiwid10:
sjukt bra analys ännu en gång=) synd man skulle envisas med o spela handikapp på mindre heta weinhandl:P aja.. får väl rygga dig helt i fortsättningen=) |