Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-25, 20:00   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

2020-09-26 21:00 Burnley FC - Southampton FC (Premier League)


2020-09-26 21:00Premier LeagueBurnley FC vs Southampton FC 1 FT 3 3.330
Svenska Spel
Här tycker jag allt oddssättarna har hamnat rejält fel på det när bortalaget The Saints är favoriter till 2,35 hemmalaget Burnley ger dock 3,33 så jag tar alla dagar i veckan!

Southampton har inlett säsongen riktigt illa och blev senast överkörda i andra halvlek av firma Son & Kane! Burnley har bara en PL match i bagaget och de borta mot Leicester som blev betydligt målgladare match än vad jag räknat med hemmaseger med 4-2. Burnley skapade dock en hel del chanser där och i luften är dom alltid tunga! Saints för dessutom klara sig utan snabba yttern Redmond som stod för 4 mål och 4 assist förra säsongen!

Det blir säkerligen en tuff och jämn match med ett så pass fint odds som 3,33 på hemmaseger testar jag som sagt!

Jag testar också en dubbel på Everton vinst tillsammans med ett HCP -1 spel på Chelsea där Havertz gjorde hattrick i veckan vilket troligen var väldigt viktigt för Kai´s självförtroende som sett lite stukat ut i de två inledande PL matcherna! Satsar 2 units där.

Spela på Svenska Spel

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-26, 17:58   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg


Jag testar också en dubbel på Everton vinst tillsammans med ett HCP -1 spel på Chelsea där Havertz gjorde hattrick i veckan vilket troligen var väldigt viktigt för Kai´s självförtroende som sett lite stukat ut i de två inledande PL matcherna! Satsar 2 units där.
Vad i helvete håller Chelsea på med....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td