Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nya Sharps.se (https://www.sharps.se/forums/nya-sharps-se/)
-   -   Ideer och tankar kring nya Spreadsheetet (https://www.sharps.se/forums/nya-sharps-se/28344-ideer-och-tankar-kring-nya-spreadsheetet/)

admin 2017-02-28 07:40

Ideer och tankar kring nya Spreadsheetet
 
Det är dags att äntligen uppdatera Sharps Spreadsheet och i den här tråden diskuterar vi och kommer med förslag hur det nya Spreadsheetet ska se ut.

Vilka funktionerna vill ni se?

Hur ska det vara designat?

dellgren 2017-02-28 08:58

Exportering till Excel ligger högst på min lista.

Seebbo 2017-02-28 09:42

Vad ni än gör ta inte bort några funktioner! Filtreringsfunktionen är det allra bästa med ert spreadsheet.
Skulle gärna också se möjligheten att exportera till excel. Hade även varit trevligt om man kunnat föra in stängningsoddset för att kunna filtrera det mot sina egna spel.

Niteowl 2017-02-28 16:22

Systemspel. Dubblar på tre matcher tex.

Lunkan 2017-02-28 16:23

Nu är jag ingen professionell spelare och använder alltså inte Spreadsheet här jättefrekvent, men jag anser att det är riktigt bra. Min önskan blir alltså att ni inte ändrar för mycket.

Niteowl 2017-02-28 16:24

Att man kan välja ett lag OCH tex över. Idag får man välja lag och skriva Ö1,5 tex i rutan.

EnRiktigGambler 2017-02-28 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av Seebbo (Inlägg 520989)
Vad ni än gör ta inte bort några funktioner! Filtreringsfunktionen är det allra bästa med ert spreadsheet.
Skulle gärna också se möjligheten att exportera till excel. Hade även varit trevligt om man kunnat föra in stängningsoddset för att kunna filtrera det mot sina egna spel.

Ännu bättre hade varit om Pinnacles stängningsodds hade bokförts automatiskt :whistling:

Philjay 2017-02-28 16:48

Adderar e-sports i "infoga" datan.

Philjay 2017-03-02 12:31

En annan sak jag tänkt på är när man gör ett filter så sätter man "Färg". jag har då aldrig sett det vara möjligt att använda dessa färger i ngn sorts graf. Något jag missat eller är det en funktion som inte riktigt funkar?

Arre08 2017-03-02 16:20

-Side+Total som alternativ (Juventus & Över 2.5 tex)
-BTTS, BLGM
-BTTS + Total
-Stängningsodds och gärna som ERG föreslog kanske ta pinnens automatiskt!
-Kanske att inte låsa datum för en match när man låser ett spel tänker på matcher som skjuts upp så man slipper voida (inget super prio men kan vara nice att få till)

Staketkusken 2017-03-02 16:47

Ännu lättare typsnitt. Får ibland syn-känslan att olika tecken kluddar samman.

Men måste vara ett "rakt" typsnitt. Inget jäkla comic sans-aktigt.

Philjay 2017-11-03 10:33

Har ni någon update här?
Exportering till excel hade varit magiskt likaså en förklaring till hur du kan använda färger i filterfliken

admin 2017-11-03 10:41

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 549951)
Har ni någon update här?
Exportering till excel hade varit magiskt likaså en förklaring till hur du kan använda färger i filterfliken

Det jobbas för fullt. Stora jobbet förutom bättre användarvänlighet är att integrera fler saker till Spreadsheet. Automatisk rättning, stängningsodds, verifiering av odds osv.

dellgren 2017-12-06 12:03

Jag vet inte om det varit på tapeten innan men jag skulle önska att när tiden passerat startdatum/-tid (dvs när matchen/tävlingen har börjat) så ändras spelet i spreadsheetet. Typ till en ny färg eller blir fetad eller något liknande. Så att man kan se vilka matcher som ahr startat och som man vill följa live.

Migge 2019-03-10 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av admin (Inlägg 549952)
Det jobbas för fullt. Stora jobbet förutom bättre användarvänlighet är att integrera fler saker till Spreadsheet. Automatisk rättning, stängningsodds, verifiering av odds osv.

Finns det något nytt att komma med? Ovanstående inlägg från 2017 och därefter ingenting...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved