Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nybörjarforum (https://www.sharps.se/forums/nyboerjarforum/)
-   -   Oddsjämförelser Lag Över/under (https://www.sharps.se/forums/nyboerjarforum/15299-oddsjaemfoerelser-lag-over-under/)

Anonym 2013-02-28 21:56

Oddsjämförelser Lag Över/under
 
Hej!

Jag undrar var jag kan hitta oddsjämförelser för om ett visst lag kommer göra över/under x antal mål. Hittar inte detta spel på oddsportal, som jag använder i vanliga fall.

Tack på förhand.

TheJanko 2013-02-28 22:02

betbrain.se. Det heter "Team Score Over Under" (uppenbarligen ;))

fxstc98 2013-02-28 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Anonym (Inlägg 234713)
Hej!

Jag undrar var jag kan hitta oddsjämförelser för om ett visst lag kommer göra över/under x antal mål. Hittar inte detta spel på oddsportal, som jag använder i vanliga fall.

Tack på förhand.

Klicka på den matchen du vill se närmare på, då på den sidan som kommer upp, klickar du på fliken O/U där ser du en massa olika jämförelser.
Om det va detta du menade??
På Portalen alltså....

:hattenav:

kusagwa 2013-02-28 22:11

Citat:

Ursprungligen postat av TheJanko (Inlägg 234714)
betbrain.se. Det heter "Team Score Over Under" (uppenbarligen ;))

Finns även på oddschecker tror jag men då endast ifrån bolag som är inriktade på den brittiska/irländska marknaderna.

Anonym 2013-02-28 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av TheJanko (Inlägg 234714)
betbrain.se. Det heter "Team Score Over Under" (uppenbarligen ;))

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 234722)
Finns även på oddschecker tror jag men då endast ifrån bolag som är inriktade på den brittiska/irländska marknaderna.

Tack! Betbrain verkade ha med väldigt få spelbolag, bl.a. inte betsson som jag vet har den marknaden. Och på oddschecker var det också rätt tunt med spelbolag, verkar det som. Men rätt marknad, tack! :)

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 234717)
Klicka på den matchen du vill se närmare på, då på den sidan som kommer upp, klickar du på fliken O/U där ser du en massa olika jämförelser.
Om det va detta du menade??
På Portalen alltså....

:hattenav:

Det är om ett lag går över/under i en match och inte om båda lagen i en match går över/under som jag sökte. Annars är det enkelt, tack :)

dktrades 2013-02-28 22:26

... (Infon var redan meddelad tidigare i tråden)

kusagwa 2013-02-28 22:26

Betbrain har många bolag, väldigt många (jämfört med oddsportal), man måste precis som på portalen logga in och klicka i de som man vill ha med. De har ibland som du säger inte med vanliga Betsson, utan har istället betsson.dk med.

Och oddschecker som har flera marknader att välja oddsjämförelse kontra både oddsportal och betbrain har dessvärre inte så många bolag.

Anonym 2013-02-28 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 234727)
Betbrain har många bolag, väldigt många (jämfört med oddsportal), man måste precis som på portalen logga in och klicka i de som man vill ha med. De har ibland som du säger inte med vanliga Betsson, utan har istället betsson.dk med.

Och oddschecker som har flera marknader att välja oddsjämförelse kontra både oddsportal och betbrain har dessvärre inte så många bolag.

Tack för tipset med Betbrain! Skaffade ett konto först, men då kom inte alla bolag med. Men nu har jag klickat i alla, tack för hjälpen!

mrlucky 2013-05-06 08:54

Betbrain var bra! Tack :)

Anonym 2013-05-08 19:13

Tack för tipset om betbrain



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved