Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nybörjarforum (https://www.sharps.se/forums/nyboerjarforum/)
-   -   Dåliga villkor för att casha ut hos Bet365? (https://www.sharps.se/forums/nyboerjarforum/26976-daliga-villkor-foer-att-casha-ut-hos-bet365/)

Anonym 2016-07-28 17:41

Dåliga villkor för att casha ut hos Bet365?

På Bet365 kan man "casha ut" spelen innan de är klara. Rent spontant känns det dock som det är väldigt olönsamt för spelaren att göra det. Visst är det väl så?

mikaels 2016-07-28 17:47

I de flesta fall så är det så...dom undantag som jag kommer på är långtidsspel där förutsättningarna förändrats, där kan man ibland få tillbaka lite mer än man borde..

jaroiten 2016-07-28 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 499655)
I de flesta fall så är det så...dom undantag som jag kommer på är långtidsspel där förutsättningarna förändrats, där kan man ibland få tillbaka lite mer än man borde..

Precis så är det, oftast dålig idé att casha in men i vissa mycket sällsynta fall kan det vara lönsamt.

Wagner 2016-07-28 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av Anonym (Inlägg 499654)
På Bet365 kan man "casha ut" spelen innan de är klara. Rent spontant känns det dock som det är väldigt olönsamt för spelaren att göra det. Visst är det väl så?

Det kan vara så cyniskt att dom införde det hela för att tjäna pengar.

bjarnea 2016-07-28 18:42

Vill man "casha ut" brukar det vara bättre att sälja på en börs.
Hade ändå en gång ett spel som blev så dåligt att det var bättre ev att sälja direkt hos bet365 för en kostnad av 50 kr :)

fxstc98 2016-07-28 18:42

Tradar du, är det ju en förutsättning att kunna det ;)

:smoke:

semipro 2016-07-28 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 499657)
Det kan vara så cyniskt att dom införde det hela för att tjäna pengar.

Nej, så kan det väl inte vara? Ett spelbolag som vill tjäna pengar? :ohmy:

Anonym 2016-07-28 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av bjarnea (Inlägg 499658)
Vill man "casha ut" brukar det vara bättre att sälja på en börs.
Hade ändå en gång ett spel som blev så dåligt att det var bättre ev att sälja direkt hos bet365 för en kostnad av 50 kr :)

Precis, att sälja av på en börs kan jag förstå, men där är ju också villkoren helt annorlunda än hos (till exempel) Bet365.

Jag ser för övrigt att grabbarna på Rekatochklart hyllar möjligheten att "säkra vinsten" hos Bet365. I say no more. :lol::lol::lol:

fxstc98 2016-07-28 18:52

Mmm, jo så e det ju,,, vet ju inte villkoren på vanliga siter, men,, jag förstår inte heller dom som bara kör raka spel... :)
Varför inte ha chansen att gå ur när det går åt hell..... än att förlora hela pengen?
Kräver mer närvaro, iof, men,, vilket jobb kräver inte det? Tyvärr :rant:

jag förespråkar Trading..........

ExtremtRik 2016-07-28 19:45

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 499655)

Ungeär så, normal cashout har ett rätt märkbart avdrag men jag har själv cashat ut ett långtidsspel där jag råkade få likvärdigt med Betfairs odds men utan deras avdrag.

fxstc98 2016-07-28 21:53

Suck:sad:

ExtremtRik 2016-07-28 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 499720)
Suck:sad:

Stackars.

Kolla in på proffsforum vetja eller någonstans där svaret inte står i rubriken :p

sskssk 2016-07-29 00:24

Det hela är rätt enkelt, har du spelat A och av vilken anledning som helst vill kliva ur genom att spela B så spelar du B där dom är högst, är dom högst hos b365 så spelar du där, ligger tex pinnen högst så spelar du där.

Har nog använt b365 till att stänga hundratals positioner, så helt piss är dom inte.

Lazlo 2016-07-29 00:34

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 499731)
Det hela är rätt enkelt, har du spelat A och av vilken anledning som helst vill kliva ur genom att spela B så spelar du B där dom är högst, är dom högst hos b365 så spelar du där, ligger tex pinnen högst så spelar du där.

Har nog använt b365 till att stänga hundratals positioner, så helt piss är dom inte.

Dock är ju "casha ut" funktionen helt sämst vilket diskuteras här och det är inte riktigt samma sak som att att kliva ut genom att spela på marknadshögsta odds på andra sidan.

Skulle bet365 ligga högst så tjänar man på att spela på B istället för att klicka på "casha ut", iaf enligt det jag sett.

Bet365 tar ju såklart en liten del av kakan för att man ska kunna få loss sina pengar snabbt genom att trycka på en knapp.

Givetvis dåliga villkor, och herr Wagner är spot on som vanligt! :cheers:

sskssk 2016-07-29 01:13

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 499732)
Dock är ju "casha ut" funktionen helt sämst vilket diskuteras här och det är inte riktigt samma sak som att att kliva ut genom att spela på marknadshögsta odds på andra sidan.

Skulle bet365 ligga högst så tjänar man på att spela på B istället för att klicka på "casha ut", iaf enligt det jag sett.

Bet365 tar ju såklart en liten del av kakan för att man ska kunna få loss sina pengar snabbt genom att trycka på en knapp.

Givetvis dåliga villkor, och herr Wagner är spot on som vanligt! :cheers:

Vafalls?

Menar ni att om jag spelar A till 4x hos B365 och sen vill stänga genom att spela B till 1.83, så får jag inte 1.83 om jag använder mig utav cash-in funktionen?