Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-19, 17:29   #1
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 36
Standard

Utöka bankrullen


Jag har nu spelat på odds i cirka två veckor och har dragit ihop 900+ till min kassa, med detta hamnar jag på 2000 totalt.
Finns det några fina bonusar jag kan utnyttja för att öka min kassa ännu mer? Unibet, expekt, betssons och betsafe är tyvärr otillgängliga då jag haft konton där innan.
Det börjar bli tröttsamt att sitta och lägga 60-70kr per singel och när jag ändå har tänkt att fortsätta spela disciplinerat och seriöst så är det lika bra att ha en ordentlig kassa så vinsterna faktiskt märks av i plånboken.

Fungerar det att sätta in 1000 på ett bolag och 1000 på det andra, få en bonus på 100% på vardera bolag och sedan lägga t.ex ett under 2.5 mål spel på ena bolaget och ett över 2.5 mål spel på det andra bolaget och därmed dubbla vinsten på något av dom så jag sedan kan omsätta det förhoppningsvis låga omsättningskravet och ta ut dom, sedan göra om detta på andra bolag?
Då har jag ju tjänat ihop cirka 2000 i bonuspengar som nu är mina bara genom att spela på 4 olika bolag totalt.

Jag kanske yrar totalt så alla tips och råd är välkomna, jag skulle vilja sitta på 4-5000kr och därefter stadga ner mig på bet365 och då börja spela igen.

Tack!
thierry4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-19, 18:19   #2
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Läs guiden om bonustrading i spelskolan här på Sharps och även tråden om bonustrading.

Du vill tjäna 2000-3000 kronor, varför inte mer. Det är enkelt och samtidigt får du fler bolag till ditt "vanliga" spelande, du skriver "stadga ner mig på bet365" men det ska du inte, du ska alltid spela där du får högst odds.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-24, 22:12   #3
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thierry4 Visa inlägg
Fungerar det att sätta in 1000 på ett bolag och 1000 på det andra, få en bonus på 100% på vardera bolag och sedan lägga t.ex ett under 2.5 mål spel på ena bolaget och ett över 2.5 mål spel på det andra bolaget och därmed dubbla vinsten på något av dom så jag sedan kan omsätta det förhoppningsvis låga omsättningskravet och ta ut dom, sedan göra om detta på andra bolag?
Inte helt enkelt hitta ett lir som ger minst dubbla pengen på både över och under, eller läser jag dig fel nu?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td