Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-27, 17:04   #1
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dela på inköp av spelmetoder 500 kr vardera


Hej är du nybörjare eller medel avancerad och vill testa på live trading med inriktning Betfair, så kan du skicka mig en privat meddelande.
Har en 50% rabatt kod för paketet jag vill köpa, varav endast 500 vardera.
Orsaken till det är att jag tidigare köpt material för cirka 7000 kr.
Formatet är ett flertal PDF med komplette trading metoder.
För egen del så vill jag köpa paketet för inspiration och vidare utveckling.

MVH Patrik
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 15:51   #2
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej delar med en person från ett annat spelforum, så erbjudandet ovan gäller inte längre.

Men har ett annat erbjudande, jag ska köpa trading material för flera tusen och kommer denna gång som förra gången kopiera allt material.
Du ska inte tro att dom låter dig ladda ned allt, utan man måste ha video inspelare och kopiera och klistra för att skapa egna PDF dokument och lagra allt i molnet samt portabel HD ...

Skicka PM vid intresse, personligen tycker jag att man ska dela på kostnaden, det blir en vinst för båda.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-22, 15:01   #3
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Hej delar med en person från ett annat spelforum, så erbjudandet ovan gäller inte längre.

Men har ett annat erbjudande, jag ska köpa trading material för flera tusen och kommer denna gång som förra gången kopiera allt material.
Du ska inte tro att dom låter dig ladda ned allt, utan man måste ha video inspelare och kopiera och klistra för att skapa egna PDF dokument och lagra allt i molnet samt portabel HD ...

Skicka PM vid intresse, personligen tycker jag att man ska dela på kostnaden, det blir en vinst för båda.

MVH
Nyfiken att höra vad det är för "tradingmaterial" du tänkt köpa? För vilka marknader?
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 14:12   #4
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skickar PM ...

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td