Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-18, 18:45   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Vinnare av VM-tipset!


I söndags kväll infinner det sig en liten form av tomhet när man som sportnörd inser att sommarens stora sportfest är över då Putin står och delar ut medaljer i ösregn borta i Moskva.

Samtidigt så ska man väl inte klaga på något just nu med denna supersommaren som vi får uppleva och Sveriges landslag vann många hjärtan under VM med sitt heroiska spel som ändå gick lite över förväntan.

VM-finalen avgjordes för bara några dagar sedan där det tillslut blev Frankrike som korades till världsmästare efter en målrik finalvinst mot Kroatien.

VM-finalens slut innebär också slutet för ett par av våra tävlingar som kördes under VM.

Det stora VM-tipset som hade hela 365 deltagare avgjordes samtidigt som VM-finalen var färdigspelad och vinnare i tävlingen blev "knivskarp" som fick ihop 169 poäng.

Stort grattis till "knivskarp" som dels kan titulera sig som Sharps VM-kung men också inkassera priser på 7500kr + 20 trisslotter.

Grattis även till resterande pristagare som slutade top10. Här ser ni slutställningen med vilka som hamnade på prisplats:



Vi kommer att kontakta alla vinnarna för prisutdelning men eftersom vi är mitt uppe i semestertider så kan det dröja lite innan allt blir klart, så vänligen ha förståelse för detta.

VM's slut innebär också slutet för spreadsheettävlingen som kördes under VM i 4 etapper. Deltagarna har möjlighet att rätta sina spel upp till 5 dagar från att matchen man spelat på avgjorts vilket gör att vi måste avvakta till lördag innan vi helt kan säkerställa slutställningen i sista etappen. Efter det ska vi kontrollera så att allting gått rätt till i tävlingen innan vi kan ta fram vinnarna där.

Det är mycket semestertider för många nu vilket har gjort att vi pausat snöbollstävlingen några veckor. Planen är att återuppta snöbollstävlingen om några veckor när alla stora fotbollsligor kickar igång.

Hoppas att det fanns några som uppskattade tävlingarna som vi anordnade under VM och ännu en gång stort grattis till alla pristagare i VM-tipset!

Ha nu en fortsatt härlig sommar i värmen!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-19, 09:25   #2
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 300
Standard

Stort tack!

Väldigt snyggt utförande av tävlingen, skönt att slippa Excelark ibland iaf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
knivskarp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-24, 16:37   #3
 
Stryktips3s avatar
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 167
Standard

Riktigt kul. Keep it up!

Tips till nästa gång - marknadsför tävlingarna bättre och ha dem färdigt i tid, som ett sätt att dra fler medlemmar till sidan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Stryktips3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-26, 02:33   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 107
Sharp$: 935
Standard

Grattis! Och tack till er på Sharps för roliga tävlingar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-26, 14:45   #5
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Hamnade väl i bottenskiktet men de spelar ingen som helst roll, var ett rent nöje o spekulera om allt som gäller Fotboll när jag bara sysslar med trav till vardags
Sedan var de ju en nyhet med spreedsheeten oxo, första två veckorna svingade man hejvilt o gick ner sig,men tog mig samman till slut o spurtade nästan till trisslotterna.
Hur som helst skitkul så de måste vi göra om Fem +
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-13, 09:44   #6
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 1
Sharp$: 16
Standard

När får vi priserna? Tack på förhand /angelgambler
Angelgambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 16:22   #7
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Angelgambler Visa inlägg
När får vi priserna? Tack på förhand /angelgambler
PM med info om prisutdelning är nu utskickat till alla pristagare under sommarens tävlingar.

Stort grattis allesammans!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-28, 17:37   #8
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag slutade på en trevlig 9:e plats i VM-tipset vilket innebär ett pris på 30 trisslotter.

Det känns dock som att jag inte behöver ta ett pris själv i en tävling som jag varit med och anordnat, utan jag deltog mest med för skojs skull och för att se hur bra man lyckades.

Därför väljer jag att överlåta mitt pris till Lunkan som faktiskt hade bäst resultat totalt i VM's spreadsheettävling (vilket inte ger något pris) och han lyckades konstigt nog missa top 3 under samtliga 4 etapper vilket gjorde att han blev utan pris.

Kontakta mig via PM här på sharps Lunkan så löser jag så att du får priset istället.

Ser dock att Lunkan inte varit online på snart 2 månader och om inte han claimar sitt pris under denna veckan så får jag försöka hitta någon annan som är värd priset.

Kan också meddela att vi kommer starta upp snöbollstävlingen nästa vecka igen nu när många ligor börjat komma igång.

Så se till att bli med där direkt när tävlingen öppnar på söndag!

BOL!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td