![]() |
Citat:
|
Citat:
Jag kommer tyvärr bli tvungen att sätta ditt saldo hos betKP på -50 pga förtal, ärekränkning samt smutskastning utav betKP's namn som tydligt står under paragraf §1885.13 att du ej ska göra under de terms som du godkänt. :rant: Men pga juletider samt andra förmildrande omständigheter återställer jag den till 0 och låter dig sitta med svansen mellan benen med endast en skriftlig tillrättavisning. :sleep: |
Hmmm förmildrande omständigheter...luktar limitering lång väg :thumbdown:
Sitta med svansen mellan benen sa han som har en råtta som avatar :lol: Bitter nej, för om 2 timmar sitter jag med en iskall vitöl i näven. God Jul :cheers: Btw din fru sitter i lekparken & skriker efter kötbullsmackor igen. http://www.youtube.com/watch?v=nmsdUBU3rlA |
Skulle vilja spela
Handboll Elitserien Sverige Lugi - Ystads IF 100 Sharp$ Ska se matchen live så får ju satsa lite sharp$ för att höja spänningen några snäpp ;) |
Tur att jag inte fick igenom spelet på Ystad, herregud vad dom spelar dåligt..
Man förlorar mot ett dåligt Lugi som spelar dåligt, inte okej. |
Citat:
Spoiler:
Nästa steg blir kanske Bet KP merch i den framtida Sharp$shopen. |
Har betKP nåt trevligt att bjuda på till kvällens VM-dart?
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Om svarar på detta inlägg innan NHL så spelar jag på Devils - Cpas o Phoenix - STL i dubbel. 13 i odds. Spelar 50 sharps.
|
Sugen på lite odds för 62:ra Kōhaku Uta Gassen
White Team vs Red Team, kanske betKP har odds på detta till nyårsafton? White Team har vunnit sista sex åren. |
Vad får man för odds på dagens trippel? Chelsea , Man U , Man C
|
Almtuna u 2.5 Mål, vad får jag för odds?
|
Millwall +0 @ 2.90 100sharp$ ?
|
Citat:
Ni som vill rygga kan göra det med. |