![]() |
Snart stänger det, ingen som ska slänga in en tjuga på Danny så vi har täckt alla? ;)
|
Sådär. Ranelid och Sara Li kom sist alltså och vad jag kan utläsa av tråden så var det fyra personer som lade sin röst där.
26 insatser totalt ger 130 Sharp$ till varje vinnare och ska nu omedelbums ges ut till respektive. Grattis! |
Hey jag vann utan att se 1 minut av tävlingen,tänkte väl att ingen kan vara sämre än Ranelid då hade jorden gått under imorgon :D
Ger lite dricks för att du arangerade tävlingen dellgren och för att jag är imponerad av din dagbok |
Jag gratulerar vinnarna. Såhär i efterhand känns det rätt självklart. Ranelids bidrag var ju inte ens musik.
|
Undrens tid är INTE förbi, måste varit fel i omröstningen som tog Ranelid o Co till final överhuvudtaget.....:-)
Hur DUM får en reporter vara egentligen? Lyssa på sista frågan från henne till Danny.. http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14505601.ab Det är ju dock en tävling och inte fan hejar förlorande laget på vinnaren i en fotbollsmatch eller dyl, definitivt inte sjunger motståndarens nationalsång. |
Citat:
|