Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NHL 13 GM Connected Sharps-liga (Xbox 360) (https://www.sharps.se/forums/offtopic/12936-nhl-13-gm-connected-sharps-liga-xbox-360-a/)

Qirren 2012-09-21 17:10

Citat:

Ursprungligen postat av Akilles (Inlägg 203620)
Jag kommer vara online alldeles strax, så de (Qirren) som vill möta Colorado kan ju säga till.

Vi borde spela om Sharp$ när vi spelar, någon som vill agera bookie haha.

I'm on! Om du kommer online strax. Har lite tid över.

Overkill 2012-09-21 17:16

Jag gör väl så att jag paxar DEVILS då! Ska göra mackyyy stolt. ;)

Ansöker till ligan lite senare, kom nyss hem från jobb, så måste chilla ett tag.

Philjay 2012-09-21 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 203632)
Jag gör väl så att jag paxar DEVILS då! Ska göra mackyyy stolt. ;)

Ansöker till ligan lite senare, kom nyss hem från jobb, så måste chilla ett tag.

då har du redan en vinst över mig med :(
välkommen!

Akilles 2012-09-21 17:40

Näste man till rakning, skicka ett pm här om ni vill möta Colorado!

Overkill 2012-09-21 19:00

Qirren, nu har jag ansökt om att gå med. :)

KungBjolle 2012-09-21 23:52

Boston är redon o möta philly!! Hur fungerar allt? Jag är lite ny på detta här!? Kan man välja om man vill lira mot cpu(computer) eller går det överhuvudtaget inte? Har att möta philly står det?! Eller är det ett visst antal matcher per vecka som gäller? Det stod där att ja kunde välja o möta datorn tror jag! Skriv gärna så mkt det går om regler o vad som gäller om man är borta på semester etc! Jag är ganska nollad på detta nämligen! Btw ni lär inte ha några problem o slå mig, jag är ju urusel!! Good luck/ bjolle80

Jonte94k 2012-09-22 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av KungBjolle (Inlägg 203749)
Boston är redon o möta philly!! Hur fungerar allt? Jag är lite ny på detta här!? Kan man välja om man vill lira mot cpu(computer) eller går det överhuvudtaget inte? Har att möta philly står det?! Eller är det ett visst antal matcher per vecka som gäller? Det stod där att ja kunde välja o möta datorn tror jag! Skriv gärna så mkt det går om regler o vad som gäller om man är borta på semester etc! Jag är ganska nollad på detta nämligen! Btw ni lär inte ha några problem o slå mig, jag är ju urusel!! Good luck/ bjolle80

Till höger när du kommer in på GM connected har du ett antal lag som går att möta. Lag som är markerade med huvud och axlar innebär att det är en annan person som har det laget och att ni alltså måste spela mot varandra. Är laget markerad med en dator innebär det att den är CPU och du kan då spela den matchen när du vill. Har du däremot inte kunnat spela mot en annan motståndare innan tidsperioden är slut (Onsdag tror jag) så kommer den/de matcherna simuleras.

Varje vecka får du 5-6 matcher att spela. De flesta kommer vara mot andra användare men somliga kan vara mot datorn. Men eftersom du kom in strax efter vi börjat ligan så har flera spelare redan mött din CPU och därför har du inte alla matcher att spela under denna spelvecka. Angående semester så vet jag inte vad som gäller, det får andra svara på.

Vurpan 2012-09-22 16:16

Har en polare som har ansökt om Oilers Qirren, bara o godkänna:)

Jynas 2012-09-22 16:17

joacim772! Jag måste möta ditt Caps nu!!

kusagwa 2012-09-22 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 203662)
Qirren, nu har jag ansökt om att gå med. :)

Vill du spela nu perfa innan speedway börjar? Är ragners så vi ska mötas och har inte mött devils än så. adda cgn006 så att jag vet att du är online. Skriv gärna ett pm till mig om jag inte är online.

htsolna08 2012-09-22 18:36

Qirren får gärna vakna och godkänna min ansökning så man kan lira sina matcher!

Overkill 2012-09-22 22:01

Min ansökan också. QIRREN?!

KungBjolle 2012-09-22 22:47

philly hallå??! Möte mot Boston?!

Jynas 2012-09-22 23:24

Dåligt med folk online? Vet att det är lördag men, jag står och stampar och väntar på att få andra matchen spelad...

KungBjolle 2012-09-22 23:30

okej, vilket lag har du då?