![]() |
Lite OT men ändå inte, någon som är sugen på att dra igång ett Sharps-lag på EASHL eller finns det möjligen redan? Meddela i annat fall om ni är intresserade så kan jag styra upp. Föredrar att lira VF/HF.
|
Citat:
|
Kan Buffalo lira ikväll eller imorgon innan vi går vidare till nästa omgång?
|
Perfa för i helvete, du kan ju inte sitta och lira på 56k, du lär ju skaffa bredband så det inte laggar satan hela tiden. Skicka hit sharpsen och vässa till dig, säg till när du är redo för mer smisk så ska jag krossa dig igen! :evilgrin39:
|
Citat:
För det andra, det är första gången det laggar någorlunda på LIVE när jag spelar, så det måste vara något fel på uppkopplingen oss emellan isåfall. :) Du var duktig, absolut! Jag är glad att jag lyckades sno åt mig en seger åtminstone på tre matcher. :D |
Kommer det nya matcher idag? Har inte fått lira en enda än så länge!!
|
Samtliga regler angående trades osv får gärna postas av Qirren i förstainlägget så att man har pejl på allting som rör det ämnet.
Lite kluddigt för tillfället när man inte har en aning om vad som kan fungera och vad som absolut inte kommer släppas igenom. :) Någon som vill träningsmatcha lite inför period 2? ;) |
ja e på
! bjolle80 kan du adda |
Citat:
Kom in i chatten också! |
funkar ju inte!!
|
Citat:
|
ny vecka nu?
|
Citat:
Citat: