![]() |
Finns det plats kvar och isf vilket lag?
|
|
Citat:
|
Citat:
Tar isf Flyers :) |
Citat:
|
Tjena! Jag är gärna med.
Väljer att lira med Carolina. |
Citat:
|
Spelet släpps den 13:e september. Tänkte att vi kunde vänta en vecka innan vi börjar spela i själva ligan så alla hinner sätta sig in i spelet någorlunda. Låter det vettigt?
|
Citat:
|
Citat:
Hur återställer jag till original? Har ingen backup eller liknande, jag köpte boxen färdigflashad! :) |
Tjeeena. Om ok byter jag gärna mitt kära flames till Ottawa, är inte upptaget än vad jag ser!
|
Citat:
|
Jag är gärna med! Tar Philly om det går sig för!
|
Citat:
|
Fördelning av lag
Så här ser det ut i nuläget (baserat på lagindelningen från den senaste säsongen) :
Eastern Conference Northeast Division Boston Bruins -arfert Buffalo Sabres - Montreal Canadiens - Ottawa Senators -Philjay Toronto Maple Leafs - Atlantic Division New Jersey Devils -mackyyy New York Islanders -w00x New York Rangers -kusagwa Philadelphia Flyers -plingplong Pittsburg Penguins -DD Southeast Division Carolina Hurricanes -smutto Florida Panthers - Tampa Bay Lightning - hultmaniac Washington Capitals - htsolna08 Winnipeg Jets - Western Conference Central Division Chicago Blackhawks - ohlzon Columbus Blue Jackets - Detroit Red Wings -Pettzon2 Nashville Predators - St. Louis Blues - Qirren Nothwest Division Calgary Flames - Colorado Avalanche -performance Edmonton Oilers - Boone Minnesota Wild - the chef Vancouver Canucks -Lazlo Pacific Division Anaheim Ducks - Vurpan Dallas Stars - kassn0n Los Angeles Kings -Ilar24 Phoenix Coyotes - San Jose Sharks - |