Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NHL 13 GM Connected Sharps-liga (Xbox 360) (https://www.sharps.se/forums/offtopic/12936-nhl-13-gm-connected-sharps-liga-xbox-360-a/)

woxxa 2012-10-10 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av Jynas (Inlägg 207260)
Pacioretty mot Gunnarsson och ett litet draftval? ;)

Han är din för macarthur och nadri! Lupul är också intressant.

DD 2012-10-10 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av Jynas (Inlägg 207262)
Capitals har jag spelat mot, joacim772. Tror han var online när jag kollade för typ en kvart sen!

Okej. Men Columbus GM måste väl ändå vara inaktiv, aldrig sett han skriva här i tråden. Eller är det någon som mött honom?

Jynas 2012-10-10 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av DD (Inlägg 207265)
Okej. Men Columbus GM måste väl ändå vara inaktiv, aldrig sett han skriva här i tråden. Eller är det någon som mött honom?

Har du skickat meddelande till honom? Annars kan jag göra det.

Några som sitter och väntar på att spela nu eller räcker det om jag simulerar framåt tidigt imorgon?

woxxa 2012-10-10 23:08

Citat:

Ursprungligen postat av Jynas (Inlägg 207274)
Har du skickat meddelande till honom? Annars kan jag göra det.

Några som sitter och väntar på att spela nu eller räcker det om jag simulerar framåt tidigt imorgon?

Alles klar

Lemasive 2012-10-10 23:10

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 207177)
Hoppas du inte drar dig ur ett förhållande om du får en kvinna till orgasm ;)

Kan se om jag får tag på Qirren

Tänk på att jag gillar mina tack med lite tänder i så att säga, är inte rädd för skrap.

KungBjolle 2012-10-10 23:32

simulera ligan direkt, dom ja hade kvar o möta dök aldrig upp iaf!!

Lazlo 2012-10-10 23:59

Nu är jag klar med alla mina matcher för denna perioden iaf!

Overkill 2012-10-11 00:14

Jag har Philly kvar att möta, men har inte fått tag på användaren.... Kan kolla nu omgående!

Dessutom har jag Buffalo kvar att möta! Jag kan när som helst två timmar framåt!

kusagwa 2012-10-11 00:26

Kicka Phillys gm!

Jynas 2012-10-11 00:46

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 207284)
Jag har Philly kvar att möta, men har inte fått tag på användaren.... Kan kolla nu omgående!

Dessutom har jag Buffalo kvar att möta! Jag kan när som helst två timmar framåt!

Har också Philly kvar, försökt otaliga gånger att få match spelad... inte meningen att man ska behöva jaga för att få sina matcher spelade. Drar iväg en varning och händer inget då blir det kicken även där.

Måste du spela mot Philly innan Buffalo?

Overkill 2012-10-11 00:48

Citat:

Ursprungligen postat av Jynas (Inlägg 207293)
Har också Philly kvar, försökt otaliga gånger att få match spelad... inte meningen att man ska behöva jaga för att få sina matcher spelade. Drar iväg en varning och händer inget då blir det kicken även där.

Måste du spela mot Philly innan Buffalo?

Det finns ju ingen specifik ordning på vilka matcher man spelar när. Man kan ju välja fritt mellan de som finns på schemat för respektive period. :)

Jag kommer inte ha tid förrän sent imorgon kväll att spela mot Buffalo om han inte dyker in närmaste timmen då jag ska iväg till Oslo.

Jynas 2012-10-11 00:57

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 207294)
Det finns ju ingen specifik ordning på vilka matcher man spelar när. Man kan ju välja fritt mellan de som finns på schemat för respektive period. :)

Jag kommer inte ha tid förrän sent imorgon kväll att spela mot Buffalo om han inte dyker in närmaste timmen då jag ska iväg till Oslo.

Juuust ja, såklart. Trött i skallen nu :)

aikstefan som styr Buffalo tror jag, brukar vara online men kanske inte just nu då. Måste simulera ligan imorgon så räcker det att jag fixar att du får möta ett datorstyrt Philadelphia? Måste också möta dom och känner jag plingan rätt kommer han inte höra av sig. Less på inaktiva spelare...

KungBjolle 2012-10-11 01:04

ja har buffalo o wash att möta. aikstefan har jag aldrig sett till faktiskt!!

Jynas 2012-10-11 01:10

Ska höra av mig till Philly, Columbus, Buffalo och Washington. Avvaktar med att simulera tills imorgon.

Overkill 2012-10-11 01:31

Citat:

Ursprungligen postat av Jynas (Inlägg 207295)
Juuust ja, såklart. Trött i skallen nu :)

aikstefan som styr Buffalo tror jag, brukar vara online men kanske inte just nu då. Måste simulera ligan imorgon så räcker det att jag fixar att du får möta ett datorstyrt Philadelphia? Måste också möta dom och känner jag plingan rätt kommer han inte höra av sig. Less på inaktiva spelare...

När imorgon simulerar du ligan? Jag drar iväg runt 11:30 och kommer ej hem förrän efter 21-22.

Ja, kicka plingan omgående! Så kan man åtminstone undvika att få två matcher simulerade.

Skulle gärna lira matchen mot Philly innan jag går till sängs om en dryg timme. :cheers: