Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NHL 13 GM Connected Sharps-liga (Xbox 360) (https://www.sharps.se/forums/offtopic/12936-nhl-13-gm-connected-sharps-liga-xbox-360-a/)

Overkill 2012-11-06 19:04

Hur är det med NY Rangers, lever personen eller har varit aktiv osv?

Jynas, ikväll kan jag dock ikke. Champions League på tv och det finns flera personer som vill ha tv'n efter det. Kan du imorgon förmiddag för då är det störst chans? :)

Jonte94k 2012-11-06 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av yertle (Inlägg 212274)
Jag kommer inte att hinna spela mina matcher innan simulering, då jag hux flux börjat spela lite plastbandy med träningar sent på kvällen. Det bästa är att kicka mig så ansöker jag på nytt på fredag.

Jag skickar också ut en lite önskan om att ni som ska möta preds i nästa simulering gärna får vänta med det mötet tills jag har anslutit igen på fredag.

ps. Hur många aktiva är det kvar egentligen? Går det inte att skapa någon annan slags turre där vi bara möter varandra?

Du skulle kunna sätta dig som cpu så behöver du inte gå ut från ligan för att man ska kunna möta dig. Har ett möte med dig och vill gärna inte missa några matcher så antingen kan vi försöka planera in ett, sätta dig som cpu eller göra som du föreslog.

hultmaniac 2012-11-06 21:47

Citat:

Ursprungligen postat av Jonte94k (Inlägg 212417)
Du skulle kunna sätta dig som cpu så behöver du inte gå ut från ligan för att man ska kunna möta dig. Har ett möte med dig och vill gärna inte missa några matcher så antingen kan vi försöka planera in ett, sätta dig som cpu eller göra som du föreslog.

Yertle är tillfälligt kickad :)

yertle 2012-11-06 23:23

Citat:

Ursprungligen postat av Jonte94k (Inlägg 212417)

Ja, vet att jag skulle kunna sätta så att man kan möta preds som cpu men grejen är det ett väldigt projekt att göra i ordning boxen för att fixa detta. Jag monterar upp box och skärm på köksbordet efter att barnen har somnat och det orkar jag inte(jag vet att jag är lat) bara för att göra den inställningen. Då tyckte jag att det var ett lättare alternativ att kicka mig så joinar jag ligan igen på fredag.

btw...så hoppas jag Rinne storspelar :KO:

Jynas 2012-11-07 03:45

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 212364)
Hur är det med NY Rangers, lever personen eller har varit aktiv osv?

Jynas, ikväll kan jag dock ikke. Champions League på tv och det finns flera personer som vill ha tv'n efter det. Kan du imorgon förmiddag för då är det störst chans? :)

Vet inte hur det är med Rangers, någon som mött honom? Valvaka inatt så får bli framåt kvällen innan simulering om du kan då :)

Overkill 2012-11-07 03:59

Citat:

Ursprungligen postat av Jynas (Inlägg 212464)
Vet inte hur det är med Rangers, någon som mött honom? Valvaka inatt så får bli framåt kvällen innan simulering om du kan då :)

Vilken tid simulerar du?

Vi får se, beror på om jag jobbar under morgondagen och då är det isåfall em jag jobbar, 14-22 och är ikke hemma förrän runt 23:30 isåfall.

När tidigast kan du? ;) Går ju rätt fort att köra en match!

Jag har aldrig mött den nye GM'n för NY Rangers så jag har ingen aning.

KungBjolle 2012-11-07 12:06

Jag är hemma och inne nu (tbx från semester) för dom som vill möta boston!?

Overkill 2012-11-07 15:00

Jynas, när kan du idag? Får se när jag kan! Beror lite på om tv'n är ledig från nu och framåt, det bästa hade varit om du kan innan 18:00 för då kan jag garanterat.

Jonte94k 2012-11-07 17:01

När sker simuleringen ikväll?

Overkill 2012-11-07 17:44

Jag kan inte alls från nu och framåt ikväll, tyvärr. Mina kollektivkompisar ska se på film och jag kommer således inte åt 360'n mer idag.

Jynas 2012-11-07 20:00

Segt! Vaknade sent idag och varit fullt upp sen dess, kollade forumet först nu. Du kan absolut inte lira nu? Kan vänta senast till 20:30 med simulering :)

Jynas 2012-11-07 20:39

EA-servrarna nere så blir senare simulering ikväll. Testar igen vid 9 :)

Overkill 2012-11-07 20:44

Tyvärr inte, ber om ursäkt.

Jynas 2012-11-07 22:54

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 212601)
Tyvärr inte, ber om ursäkt.

Ingen fara, lika mycket mitt fel. EA-servrarna fortfarande nere :(

deanaise 2012-11-07 23:05

Går gärna med

Tjena, om man fortfarande kan gå med i er liga så gör jag gärna det, är ofta online.

GT: Dearnaise