Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NHL 13 GM Connected Sharps-liga (PS3) (https://www.sharps.se/forums/offtopic/12945-nhl-13-gm-connected-sharps-liga-ps3/)

perssah 2012-09-19 07:28

Äntligen onsdag, ROCK 'N' ROLL!

perssah 2012-09-19 13:30

Satt och diskuterade med nFredriksson i chatten om svårighetsgraden på CPU'n (datorn), är inte Allstar riktigt svårt att handskas med?

Jag röstar att vi borde sänka den lite till någon lättare nivå, det är min åsikt.. men kanske jag som tänker galet! Vad tycker ni andra om nivån på datorn?

Sangque 2012-09-19 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av perssah (Inlägg 203099)
Jag röstar att vi borde sänka den lite till någon lättare nivå, det är min åsikt.. men kanske jag som tänker galet! Vad tycker ni andra om nivån på datorn?

Håller med. "Proffs" borde väl vara rimligt?

Sangque 2012-09-19 14:15

Kunde inte ändra på val av lag när jag ansökte till ligan. Tror det blev Anaheim som valdes. Spelar ingen roll för egen del om jag kör med dem...

axelssonBJORN 2012-09-19 14:37

Citat:

Ursprungligen postat av Sangque (Inlägg 203108)
Håller med. "Proffs" borde väl vara rimligt?

ja, får ju inte vara alldeles för lätt dock så Proffs borde ju funka, samtidigt skall ju inte CPU lagen vara för svåra heller så nån som hoppar in och tar över ett lag mitt i säsongen åker snålskjuts på CPUn och ligger "top of the table".

perssah 2012-09-19 14:46

Härligt att fler är inne på samma spår! axelssonBJORN har en poäng!

Proffs röstar jag på också!

Juret 2012-09-19 14:46

Om det är så att en user skippar en match mot en annan user tycker jag det finns en poäng i att man får spela mot en CPU på pro. Lite straff för att man inte spelar live.

Sen vill vi väl inte ha ett CPU lag i slutspel va?? :P

R9B1N 2012-09-19 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av perssah (Inlägg 203099)
Satt och diskuterade med nFredriksson i chatten om svårighetsgraden på CPU'n (datorn), är inte Allstar riktigt svårt att handskas med?

Detta sa jag i chatten när det först kom på tal, att CPU skall inte vara på Allstar eftersom om man missar en match så skall man "straffas" för detta och inte få möta allstar CPU som är ganska svårt att vinna mot. Sänk till Pro röstar jag med.

zimzelen 2012-09-19 15:41

Kan någon inbiten förklara för mig. Hur funkar detta nu med ligan? Jag ska nu möta Montreal i nästa match t.ex. som är en user antar jag? Måste jag hela tiden vaka över spelet för att se när den spelaren är online för att jag ska kunna slutföra matchen? Eller kan jag bara köra på?

När går det vidare till nästa match? SPelar man en match och måste sedan vänta på att alla är färdigspelade i första omgången innan man går vidare?

Explain please.

Avej 2012-09-19 15:52

Ändrar till PRO efter hotbrev.

joemag 2012-09-19 15:56

Missär, när vill du spela? Jag antar att det är ok att spela mot lagen som inte har någon användare nu?

perssah 2012-09-19 16:20

Citat:

Ursprungligen postat av joemag (Inlägg 203145)
Missär, när vill du spela? Jag antar att det är ok att spela mot lagen som inte har någon användare nu?

Kör hårt!

Avej 2012-09-19 16:20

NY REGEL: Får inte ha mer än 1 draft pick involverat i en trade med CPU.

Misär 2012-09-19 19:49

Citat:

Ursprungligen postat av joemag (Inlägg 203145)

Är inne nu om du vill? Hojta i chatten.

axelssonBJORN 2012-09-19 21:13

nån som vet hur det funkar med free agents? om jag erbjuder någon ett kontrakt, får jag svar först när ligan avancerar? hur funkar det om flera lag erbjuder samma spelare kontrakt, är det den som erbjuder högst lön då eller finns det annat som spelar in? och måste Avej godkänna även FA signingar?