![]() |
Spännande nu....
Frågan är hur jag ska få mina killar att överprestera två kvällar till. :sweatdrop: |
Citat:
Var ju lagom kul att Phoenix valde att vila Dragic i två(?) matcher utan någon som helst förvarning:sad: Men som sagt kommer bli en sjukt spännande avslutning. :cheers: http://blogimages.thescore.com/rapto...hnson-5901.jpg |
Helt plötsligt är jag ju med i 3-P cat, den såg ju körd ut, måste få ner TO men samtidigt hålla i FT%.
Jobbig helg;) |
|
Congrats eddie! (i den andra) :cheers:
Jag försökte, men hade aldrig nån riktig chans. Som att ligga under 3-1 mot ManU och anfalla med ett par bra chanser, och folk börjar prata, men du, det är 15 kvar om om vi gör ett mål...ooopp 4-1...jag går hem |
Citat:
Bra jobbat denna säsongen och lycka till i finalen mot min baneman :cheers: |
Lycka till i finalen, jag hängde med in på målsnöret men räckte inte till. :hattenav:
Fick lite hopp i paus mellan Knicks och Celtics men det bidde inga fler treor för min del. Kör en AIK-devis: "Nästa år då......" |
Citat:
Tack för god match Lillis :sweatdrop: Final mot Avej och det känns som att slåss mot övermakten, bara hoppas att Harden och Dragic får spela och inte vilas. Let's go! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
|
Tre nätter kvar innan vinnaren ska koras och man slits mellan hopp och förtvivlan. Den tur jag hade första veckan med Avejs skador på Deng och Noah - har nu slagit tillbaka med Jennings, Davies och Big Pek borta för Gestapo.
Inte undra på att man går runt som värsta SVG om dagarna :p http://dy.snimg.com/story-image/6/50...14-650-366.jpg Ställningen: Spoiler:
|
Batum :whistling: 8 matcher mindre zzz.
Och dessa Willy Chandleros, Jeffy Grincher som kommer in och leker superstars pga skador. |
Stämmer, glömde honom :whoco5: och med honom hade det varit andra bullar, grym fantasyplayer. Och Anderson samt Jrue har ju sabbat din FG själva genom sina bricks. :D
|
Ever heard of "Hack a Harden"? :sad:
9 av 18 FT på de två senaste matcherna gör att jag sjunkit som en sten i den kategorin...:gun_bandana: Och som grädde på moset - inställd match för Celtics tack vare bomberna, och ingen Green för Gestapo tonight. Kommer bli en väldigt spännande onsdag... :sweatdrop: |