Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Sharps har gjort sitt? (https://www.sharps.se/forums/offtopic/16256-sharps-har-gjort-sitt/)

11433 2013-05-15 18:55

Sharps har gjort sitt?
 
Inte en rek om Benfica - Chelsea eller ens en fotbollstråd om dagens match så denna sida känns mer och mer ointressant.
Bara snack om trav och gemensamma bombenbolag (inget fel med det) men ser efter att moderatorerna slängde ut varningar till höger och vänster för några månader sen så har sidan dött

Visste inte i vilken tråd jag skulle lägga denna så blev här

henke111 2013-05-15 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av 11433 (Inlägg 251117)
Inte en rek om Benfica - Chelsea eller ens en fotbollstråd om dagens match så denna sida känns mer och mer ointressant.
Bara snack om trav och gemensamma bombenbolag (inget fel med det) men ser efter att moderatorerna slängde ut varningar till höger och vänster för några månader sen så har sidan dött

Visste inte i vilken tråd jag skulle lägga denna så blev här

Kan bero på att det inte är någon som hittat värde i den matchen som gör att det inte kommit upp en tråd. Sharps står för kvalitet före kvantitet!

RobinD 2013-05-15 19:02

En final i en Europeisk storcup kan ju vara något av det sämsta i spelväg så jag ser snarare det som ett sundhetstecken.

Sedan är ju rekar mer på tapeten sedan reksystemets intåg, stor förändring på den fronten.

kusagwa 2013-05-15 19:08

Sen kan det bero också på vilka det är som har försvunnit. Djungel och Mara hade troligtvis tillsammans med Lazlo de mest besökta trådarana på sharps men sedan de har försvunnit av diverse olika anledningar och när en av de kom tillbaks så hade han varit borta några månader. Tror att många som mest följde deras trådar försvann då med.

Sen att troll som Maverick och kriga (dvs PEACE) har försvunnit har väl ingen dött av?

11433 2013-05-15 19:31

Även om vi struntar i dagens match så kan vi väl ändå vara överens om att kvalitéen på forumet har går ner.
Reksystemet/tävlingen är väl det som håller igång sidan just nu men är det en långsiktig lösning?

zimzelen 2013-05-15 19:36

Fotbollsligorna har i princip kommit till sina slut och av egen erfarenhet så undviker jag att spela på majoriteten av de återstående matcherna då man aldrig kan förutspå lags motivation trots mittenplaceringar bl.a.

Det brukar vara dött vid den här tiden på året. De flesta har nog gått i ide i väntan på nästa år.

Satsa på tennis vet ja :KO:

KP 2013-05-16 04:05

Forumet blir inte mer än vad ni medlemmar gör det till. Så istället för att klaga på att ingen har lagt en rek eller skapat en diskussionstråd om den eller den matchen så skulle ju du kunna vara initiativtagaren?

Själv såg jag inte ens finalen, så intresserad var jag av den. Ska in nu och se vad den slutade. :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved