Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Sporttjänsten - Sportspelet Diskussionstråd 12/9 2013 - 31/12 2099 (https://www.sharps.se/forums/offtopic/17529-sporttjaensten-sportspelet-diskussionstrad-12-9-2013-31-12-2099-a/)

cochise 2013-09-14 13:35

tänk OM det är så att sporttjänsten ÄR allierade med svs?!
naturligtvis tjänar svs på att allmänheten spelar på högoddsare (som sällan går in)....

wallin1 2013-09-14 13:42

ja köttet har du ungefär kl18 när dom har bränt av de mesta!

Wagner 2013-09-14 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av cochise (Inlägg 273465)
tänk OM det är så att sporttjänsten ÄR allierade med svs?!
naturligtvis tjänar svs på att allmänheten spelar på högoddsare (som sällan går in)....

Dom är åtminstone partners. Till skillnad mot dom som köper tjänsten då. :) http://www.dmh.se/

Sen finns det inget som heter onödiga kommentarer och larvigt snack. Jag skapade den här tråden för att behovet fanns, som synes, och folk ville ha rent och snyggt under spelförslaget. Och eftersom jag skapat tråden är allt tillåtet att dryfta. :clap:

I värsta fall flyttar jag tråden till min egna grotta aka Offtopic.

perestroika 2013-09-14 13:59

Jag ryggar Villarreal-reken utan att blinka. Vet ens inte vilka de möter, men räknar kallt med att inte gå under 100% roi på sikt med en sådan placering. 0.3 % av rullen ska in till marknadens högsta pris där ute.

Daniló 2013-09-14 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av perestroika (Inlägg 273479)
Jag ryggar Villarreal-reken utan att blinka. Vet ens inte vilka de möter, men räknar kallt med att inte gå under 100% roi på sikt med en sådan placering. 0.3 % av rullen ska in till marknadens högsta pris där ute.

Satt och vägde om jag skulle gå in på villa eller inte, känner mig mer säker nu :cheers:

NoobieClown 2013-09-14 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av wallin1 (Inlägg 273458)
och deras målgrupp är hobbyspelare??? haha va snackar du om??

Ingen i min spelkrets som är minst semipro skulle ens få en tanke att följa ST och jag har mkt svårt att se andra seriösa och vinnande spelare vända sig dit som köpare. Därav att jag anser att deras målgrupp är hobbyspelare och det inser dom nog själva också. Med över 25 års spelande och 15 år som hel och halvtidsspelare så är man luttrad och vet att det är väldigt få personer som man kan luta sig mot om man söker andras tips. Och de flesta av dom finns inte ute på den "öppna marknaden"

wallin1 2013-09-14 17:40

här har du ditt kött på benen vi kan börja lite lugnt med deras fem första skrällar:

1-4 tvååker
1-4 sandviken
0-1 selånger
0-0 rotebro
1-3 sunderland

kanondrag verkligen!!! och man kan knappast påstå att det är nära. det menar jag med att man blundar och pekar det är liksom pinsamt ok om det är jämnt i alla fall men dom är ju helt ute och cyklar

Pacman 2013-09-14 17:48

Deras marknad är ju dom som fortfarande kollar resultaten på text-tv samt lämnar in långenkupongerna i närmsta tobaksaffär.

Citat:

Ursprungligen postat av NoobieClown (Inlägg 273508)
Ingen i min spelkrets som är minst semipro skulle ens få en tanke att följa ST och jag har mkt svårt att se andra seriösa och vinnande spelare vända sig dit som köpare. Därav att jag anser att deras målgrupp är hobbyspelare och det inser dom nog själva också. Med över 25 års spelande och 15 år som hel och halvtidsspelare så är man luttrad och vet att det är väldigt få personer som man kan luta sig mot om man söker andras tips. Och de flesta av dom finns inte ute på den "öppna marknaden"

Daniló 2013-09-14 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av wallin1 (Inlägg 273577)
här har du ditt kött på benen vi kan börja lite lugnt med deras fem första skrällar:

1-4 tvååker
1-4 sandviken
0-1 selånger
0-0 rotebro
1-3 sunderland

kanondrag verkligen!!! och man kan knappast påstå att det är nära. det menar jag med att man blundar och pekar det är liksom pinsamt ok om det är jämnt i alla fall men dom är ju helt ute och cyklar

Kom igen nu grabben häng med lite, när du säger att deras spel är pisamma för att dom "plockar skrälldrag" bara för att du anser att andra spel är mer "rimliga", är inte mer "kött" (som f.ö va ett uttryck som föll dig väl)

att dom har fel tvivlar jag inte på, har fått bilden av att dom typ alltid har fel, mest ditt resonemang som är lite... ja...

Migge 2013-09-14 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av wallin1 (Inlägg 273577)

1-4 tvååker
1-4 sandviken
0-1 selånger
0-0 rotebro
1-3 sunderland

Vad är problemet egentligen?

Bara till att spela tvärtemot deras förslag så har du pensionskassan & ålderdomen tryggad! :thumbup:

Wagner 2013-09-14 18:13

Deras marknad är ju dom som fortfarande kollar resultaten på text-tv.

Funkar alldeles utmärkt. :sad: :D

Men i ärlighetens namn så har jag inte så stort utbyte av den funktionen längre. Hela konceptet dog när uppdaten försvann (ni som hängt med ett tag vet vad jag talar om). Därför jag satt kvar med tjock-teven när varenda White trash bytt upp sig för länge sen. :lol:

wallin1 2013-09-14 18:55

allin motala 1-1 grym speldag för skämttjänsten

zerberus 2013-09-14 19:50

Rotebro och Motala vann väl? Iaf enligt Goalwire!!?

fxstc98 2013-09-14 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av zerberus (Inlägg 273615)

0-0 resp 1-1

:cheers:

NoobieClown 2013-09-14 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av zerberus (Inlägg 273615)

Rotebro och Motala vann, så inte ens rättning klarar tomten av.