![]() |
Citat:
|
Höll på att leta ihjäl mig efter dom där turkiska Konyaspor. Att dom skulle möta Huddinge var inte direkt första tanken...
|
-2.200 kronor och man lyckas missa alla spel. Inget spel riktigt nära heller. Tripplarna med Luleå missen kan man inte säga mycket om då Luleå gjorde 2-2 i 93 minuten t.ex.
Karlstad 1-1 var väl närmast då. Som vanligt undrar man hur man tänker då man tar med en 1.34 oddsare för att höja ett odds på sitt All-in drag. Men dom kommer säkert med en fin bortförklaring som vanligt. |
Citat:
|
Gårdagen
Vetlanda -10 till 1,90 var ett strålande ALL IN-drag: seger med 26 poäng! Sen blev det dock kallt. IFK Luleå behövde förlängning, onödigt. HCP-spelet med Dackarna var "klart" men sprack sent. Panathinaikos föll trots stor dominans. Gratisdraget BATE levererade iaf. Finns alltid ljus punkter i Sporttjänstens värld då behöver man inte nämna -2.200 kr |
Kikar ofta in här dagen efter för att se vad de spelat på och om de spelat i matcher man själv spelat på. Känns skönt att de allt som oftast sitter på motsatt sida en själv. Vilket är rätt otroligt då de ofta, av vad jag hört, ringer runt och frågar folk från insidan.
Jag och många andra i min närhet sitter alltså ofta på samma info, men väljer helt olika sidor. Nu snackar jag främst svensk fotboll (AS-div2). Att folk köper denna skit är otroligt. Varför envisas de btw med "Bankers", tripplar och töntiga uttryck som "All-in-drag"? Hade hellre sagt att jag jobbar som städare än att jobbar för Sporttjänsten:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
edit: 1.88 nu. Hjälper föga då det finns 2,23. http://www.clicksmilies.com/s1106/ak...smiley-085.gif |
Tydligen var Oddevold all-in. Det förklarar ju saken.
Citat:
|
Har spelat många av deras drag idag faktiskt. Känns så där alltså.. Men många av hög oddsarna känns faktiskt befogade.
|
Men var är resten? Ingen som tänker på mig som ska bokföra. :sad44: https://www.sharps.se/forums/service-...r-loer-30-8-a/
|
Citat:
|
Citat:
En eloge dock att dom inte kombade bort rubbet med Allin-draget som brukligt är. På 800 fick dom tillbaka 900 och gjorde hela 100 spänn plus på upplägget. Respekt. :hattenav: |
Delårsrapport från Otjänsten.
Citat:
Jan - Aug / 13.152 6565 back i Augusti på förslagen som hamnade här. Dom köparna måste ha haft en synnerligen dålig tajming eller något... |
Citat:
Det var då jag fick flashbacks till svunna tider. När det var trippelkrav och SS alltid hade enbart 3 matcher på måndagen. Så var en inställd var det bara att stänga kiosken för dagen. Smalt utbud hade följaktligen helt andra dimensioner på den tiden. |
Citat:
|
Kan vara intressant att höra vad ni andra följer av sportspelets rekar, själv singlar jag Frankrike i vänskapslandskampen mot Spanien. Spanien har nytt lagbygge, saknaden av Xavi & Iniesta måste svida. 2.57 hos pinnacle får 1 unit av mig. (Jag kör alltid flatbets)
Slovakien (u21) skall försöka bli bland de fyra bästa grupptvåorna. Målskillnaden är viktig här och Skottland läcker som ett såll bakåt. 1-6 senaste mot Holland hemma. Slovakien har vunnit 4/5 hemma och Skottland har 4/5 förluster på bortaplan. 1.58 på raka ettan men jag prövar hcp -1 till 1.99. De andra matcherna rör jag inte. Vad lirar ni andra kollegor i puntingbranschen? |
Många intressanta hög oddsare testar det mesta dock mycket lägre insatser.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja inte blev det mer uppdateringar sen, oväntat nä hahah
|
En blind höna skulle haft mer rätt än sporttjänsten, kolla t ex igår? Har följt de under en långtid men vete fan vad de håller på med nu. Tragiska tips, mega förlust dag efter dag, redovisar sällan, lovar att uppdatera senare under dagen men icke. Är det inte SKAM?
|
De redovisar faktiskt de två dagar i veckan de går plus haha :rolleyes:
|
Citat:
Tur kan man däremot ha. Som när Östersund avgör i 90+7! Men då är det helt i sin ordning och knäpptyst i kyrkan. |
Oj, oj oj vad s dom kommer rygg dunka sig idag och lördagen finns inte kvar i denna helg :lol:
|
Citat:
|
En framgångsrik helg kan vi lägga bakom oss och blicka framåt mot en ny spännande vecka som innehåller massvis av godbitar. Under måndagen är det Allsvenskan och ner till division 2, det kryddas också med matcher från Premier League och Serie A.
Det blir spel på totalt sex olika håll och vi levererar ett par riktigt fräcka drag med bra värde! Rygga experterna som visar bra form för dagen genom att: köpa SPORTSPELET här eller ring 0900-29 40! .................................................. ........................................ Hur kan man få det till en bra helg då man backar -2850 på lördagen??? |
Citat:
|
Swindons sena insläppta 2-2 kommer med säkerhet nämnas ikväll tro mig. Det var skillnaden på + och + ikväll. Nya tag imorgon.
I den stilen kommer man skriva ikväll. |
Jag kommer ge er Sportspelet gratis här på Sharps t.o.m sön 21/9, sedan lär det aldrig hända igen. Hoppas bara på en sak....
....att ni småspelare up-and-coming, lärt er vid detta laget att man kan inte "köpa" sig framgång i Sportsbetting genom att betala dyra pengar till klåpare som de som driver Sporttjänsten... Nej, att ha ett brinnande intresse, skaffa sig egen information, beakta källan, dubbelkolla denna info, bli en del av ett nätverk med andra duktiga punters, föra speldagbok, lära av dina misstag etc etc. Det har ALLTID varit grunden för att vinna mot stora multinationella företag som Spelbolagen utgör. Vi punters har EN fördel, gissa vilken? Vi spelare kan VÄLJA vilken/vilka spelobjekt vi ska spela på. Spelbolagens oddssättare MÅSTE sätta odds på allt & lite till. Värt att tänka på... Likaså att en hundring du inte FÖRLORAT är lika mkt värd som en du VUNNIT. |
Citat:
Nåväl ikväll är det 90% chans till klonk. Eller 100% som det låter. Citat:
|
Citat:
|
Filmtips
Trendbrottet som kom av sig
Genre: Fantasy Regissör: Sporttjänsten Producent: Dito Manus: Obefintligt Skådespelare: Statister under upplärning Originalmusik: Klagosång Premiär: När du vill |
Citat:
|
Citat:
|
Däremot lär du nog för höra om att Rayo tappat en 0-2 ledning.
|
Citat:
Citat:
|