Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Sökes: Medverkande till undersökning (https://www.sharps.se/forums/offtopic/19603-soekes-medverkande-till-undersoekning/)

kassidy 2014-02-25 22:34

Sökes: Medverkande till undersökning
 
Hej,

Jag är student vid Stockholms universitet och skriver förnärvarande min mastersuppsats om sportsbetting som en typ av sportkonsumption. Min studie fokuserar på målgruppen: män i åldrarna 16-20 år. Jag skulle vilja göra intervjuer med personer inom den specifika målgruppen och undersöka hur sportsbetting har influerat självkänslan och motivationen till andra typer av sportkonsumption (se matcher på sportbarer, se matcher live, streama matcher). Intervjuerna kommer ta ca. 1 h. Ersättning kan diskuteras. Om ni är intresserade, skicka ett e-mail till [email protected]

Tack på förhand!

---------------------------------------------------------------------------
Hi,

I am a student at Stockholm University and currently writing my masters thesis about sports betting as a distinct type of sports consumption. I am researching in the context of Swedish male teenagers and young adults from age 16 to 20. I will want to have interviews with the participants and study on how sports betting influence ones identity formation and motivation towards other types of sports consumption(watching sports events, going to a sports bar, or streaming games online). The interview will be about 1h and the reimbersment can be discussed. If you are interested in participating, please send me an e-mail at [email protected]

Thanks in advance!

Cc 2014-02-26 09:15

Är inte målgruppen lite fel? 16-åringar får varken spela eller gå på barer...

kassidy 2014-02-26 10:16

Hej Johan,