Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Varför har Sharps dött? (https://www.sharps.se/forums/offtopic/26748-varfoer-har-sharps-doett/)

semipro 2016-06-16 09:52

Varför har Sharps dött?
 
Var har folket försvunnit? Och varför? Det börjar mer och mer likna en tom flyghangar detta.

:holms:

Wagner 2016-06-16 10:10

Fick jag en anledning att stryka...

Hej Wagner det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka.
https://www.sharps.se/forums/fotboll/...turneringar-5/

Migge 2016-06-16 11:23

Citat:

Ursprungligen postat av semipro (Inlägg 494684)
Var har folket försvunnit? Och varför? Det börjar mer och mer likna en tom flyghangar detta.

:holms:

Jag skulle nog omformulera frågan: varför har dom ansvariga bakom Sharp$ försvunnit och varför?

Ett exempel är Sharp$ 3.0 som känns mer avlägset om något?!

Cc 2016-06-16 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 494692)
Jag skulle nog omformulera frågan: varför har dom ansvariga bakom Sharp$ försvunnit och varför?

Ett exempel är Sharp$ 3.0 som känns mer avlägset om något?!

Men KP var ju inne och styrde upp ett OT-inlägg häromveckan! :innocent::skamsen::evilgrin39:

Lunkan 2016-06-16 11:47

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 494692)
Jag skulle nog omformulera frågan: varför har dom ansvariga bakom Sharp$ försvunnit och varför?

Ett exempel är Sharp$ 3.0 som känns mer avlägset om något?!

Japp, om ledningen hade ork/tid att ta initiativet så skulle nog forumet kunna komma igång igen.

Men det kanske är fullt upp. Så länge sidan fortsätter existera är jag nöjd.

Seebbo 2016-06-16 12:40

För dom flesta är det väl twitter som gäller nu för tiden. Jag föredrar dock Sharps när det gäller diskussioner och längre utläggningar plus att Twitter mest är massa pajkastning..

anre24 2016-06-16 20:38

Saknar Peter D och AoS. Flesta hänger väl på klotterplanket?:cry:

O12 2016-06-16 21:19

RekatOklart vann tydligen matchen över Sharps...... sjukt.

Tråkigt.

KP 2016-06-17 07:06

Trafiken på Sharps har faktiskt ökat för varje månad. Men alla diskussioner berör trav.
Det är trav och Spreadsheet som drar hit trafiken.

Det finns inte så mycket att diskutera när det kommer till spel förutom att lägga upp egna spelförslag.

Sharps 3.0 byggs fortfarande och kommer att lanseras så småningom :) (ja, jag är seriös)

Wagner 2016-06-17 13:24

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 494771)
Trafiken på Sharps har faktiskt ökat för varje månad. Men alla diskussioner berör trav.
Det är trav och Spreadsheet som drar hit trafiken.

Det finns inte så mycket att diskutera när det kommer till spel förutom att lägga upp egna spelförslag.

Sharps 3.0 byggs fortfarande och kommer att lanseras så småningom :) (ja, jag är seriös)

Ökat från vad? Menar du att den aldrig har varit högre?

KP 2016-06-17 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 494798)
Ökat från vad? Menar du att den aldrig har varit högre?

Antalet sidvisningar samt antalet unika besökare talar man om när det gäller trafik. Stämmer bra, den har aldrig varit högre än vad den varit iår.

Cc 2016-06-17 18:17

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 494806)
Antalet sidvisningar samt antalet unika besökare talar man om när det gäller trafik. Stämmer bra, den har aldrig varit högre än vad den varit iår.

Ärligt talat, varför ser ni inte till att dra nytta av trafiken då? Det finns ju faktiskt inte ett skvatt i form av redaktionellt material, ingen som helst aktivitet eller engagemang från ansvariga heller. Det riktigt kliar i fingrarna emellanåt att dra igång något igen när man ser hur uselt det ser ut på Svenska spelcommunities generellt.

Det vore kul att höra vilka målsättningar ni har med Sharps! Som det är idag är det ju bara ett aktivt travforum där medlemmar står för trafiken. Wagges OT-strängar är föralldel långa och välbesökta men numera är det ju Twitter han håller låda på. Vad gäller strängar om sportspel så är det väl jag och någon till som åtminstone försöker hålla liv i liket?

Att förvänta sig att kvalificerat folk skall reka spel öppet har aldrig funkat historiskt och kommer knappast att funka i framtiden heller.

ChrisWaddle 2016-06-17 21:51

Väl rutet, CC!

Ace 2016-08-26 23:00

Citat:

Ursprungligen postat av Cc (Inlägg 494817)
Ärligt talat, varför ser ni inte till att dra nytta av trafiken då? Det finns ju faktiskt inte ett skvatt i form av redaktionellt material, ingen som helst aktivitet eller engagemang från ansvariga heller. Det riktigt kliar i fingrarna emellanåt att dra igång något igen när man ser hur uselt det ser ut på Svenska spelcommunities generellt.

Det vore kul att höra vilka målsättningar ni har med Sharps! Som det är idag är det ju bara ett aktivt travforum där medlemmar står för trafiken. Wagges OT-strängar är föralldel långa och välbesökta men numera är det ju Twitter han håller låda på. Vad gäller strängar om sportspel så är det väl jag och någon till som åtminstone försöker hålla liv i liket?

Att förvänta sig att kvalificerat folk skall reka spel öppet har aldrig funkat historiskt och kommer knappast att funka i framtiden heller.

Okej, vi gamla rävar är ju inga UNIKA besökare på Sharps. MEN vi kan väl lämna liket och ses på en annan sida med ansvariga som vill framåt och har rätt engagemang för det. Om inte annat så ställer vi statistiken här i mer sanningsenliga siffror om vi lämnar.Ta av er säkerhetsbältet, släng flytvästen och se er omkring. Det här skeppet är inte värt att följa till botten!

KP 2016-08-26 23:19

Alltid lika trevligt att höra någon som skrivit 95 inlägg på 6år = 15 inlägg per år klanka på andras dåliga aktivitet. Skål :cheers:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved