![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Tänkte väl det ;)
|
Bra där Archibald. Time for a change :cheers:
|
är på chatten eddieh när du är vaken :D
|
Då har vi fått majoritet av rösterna och de lyder: byt ut båda (även om Vlad gillar poängen).
Avej kommer med, och ni kan fråga runt om det finns nån till villig att ta över, annars ska jag posta på utländska forum. |
Lemmy, om kan förklara för mig varför jag ens skulle kunna tänka mig ta din trade, utan att använda ord som "tillfällig sinnessjukdom", "magi", "hembränd natt med Jonas Gardell" och liknande - så får du den!
|
Citat:
|
Då ska jag välkomna Avej och maddmaxxx (!). Eftersom Avej var först så fick han välja först och då tog han lag DWill.
Maxie får Jebaci (trejda inte Chris Paul innan du pratar med mig, du får Felton + en till bra spelare, minst) |
Citat:
|
Madmax Rondo, och lite mer väntar på dig. Chris paul will be mine.
|
Rondo är skadad...
Jag skriver ett mail till Yahoo angånde bytet och sen är det bara att vänta. Vanligen tar det dag-två, men jag meddelar när det blir klart |
Citat:
LIES:gun_bandana: |
Lemasive smider medans järnet är varmt och försöker trejda sjukligt överskattade D-Howard,gå inte på det :D
Welcome new guys :) |
OBS! Lemasive är i maskopi med djävulen, alla trades man gör med honom är dömda att misslyckas. Lyssna inte på hans lömska och förförande ord, its all lies!
EDIT: Välkomna! |