Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NBA fantasy 2010-11 startar! (https://www.sharps.se/forums/offtopic/3965-nba-fantasy-2010-11-startar/)

maddmax 2010-12-10 20:40

Tackar allihopa.

Ja, vi far se vad som hander. Gillar Paul, aven om jag dock ar en stor fan av Rondo. Spelare jag garna tar bytesforslag pa kommer an sa lange vara:

* Ridnour
* Jack
* Turner

Good to be in the game!

Arch 2010-12-10 20:41

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 87928)
Rondo played 47 of a possible 48 minutes Thursday night, scoring 19 points (9-for-14 FG) with 14 assists, five boards, three steals and a 3-pointer against the 76ers.

LIES:gun_bandana:

Ännu värre att han får spela så mycket med fot och ben problem. Samma med Tyreke...skulle inte ge Felton för båda... :p:ful:

eddieh 2010-12-11 07:42

Välkommen till ligan,Avej och Maxxx.Räkna med mycket mail i inboxen den närmsta tiden.:whistling:

Vlad 2010-12-11 14:54

Jag var tvungen att ha druckit för att kunna göra det men lyckades slutligen droppa Chris Kaman så nu slipper ni äntligen mitt bitchande om skadan och Lemasives voodoo när han snodde Hibbert för det jävla ringvraket ;)

Chicken-Race sen vem som är kallast och plockar upp honom när han kommer tillbaka på riktigt :p

Lemasive 2010-12-11 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 88198)
Jag var tvungen att ha druckit för att kunna göra det men lyckades slutligen droppa Chris Kaman så nu slipper ni äntligen mitt bitchande om skadan och Lemasives voodoo när han snodde Hibbert för det jävla ringvraket ;)

Chicken-Race sen vem som är kallast och plockar upp honom när han kommer tillbaka på riktigt :p

Lite kul att jag har bytt bort Ming, Kaman, Bogut

och vad har alla dom tre gemensamt? :whistling:

Edit. Som tack blir jag våldtagen av mitt egna lag som har ett avg på typ 200% Fg

Arch 2010-12-12 11:52

Har fått svar från Yahoo, det behövs Yahoo ID för både Avej och max

Avej 2010-12-12 13:46

Skrev det till dig för 2 dagar sen :)

Arch 2010-12-12 14:21

yees, den såg jag precis efter att ha skickat mailet till dem. Väntar nu på max

Vlad 2010-12-12 22:44

George Hill är så jävla underskattad både i NBA och i Fantasy. I love that guy :drunk:

Avej 2010-12-13 16:55

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamos

Lemasive 2010-12-13 19:08

Sobo kollar din trade sen, kan inte se din trade. Något fel med yahoo för mig.

eddieh 2010-12-13 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 88590)
George Hill är så jävla underskattad både i NBA och i Fantasy. I love that guy :drunk:

Trevor Ariza är så jävla överskattad både i NBA och i Fantasy.I hate that guy.:gun_bandana:

Vlad 2010-12-13 20:20

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 88716)
Trevor Ariza är så jävla överskattad både i NBA och i Fantasy.I hate that guy.:gun_bandana:

Tänkte swoopa för att ta tillbaka honom och erbjuda Batum men hade inte insett hur jävla dålig Ariza varit,keep that fucker! :D

Snart pajar B-Roys knän igen och då öppnar det sig för Nicky Batum :p

eddieh 2010-12-13 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 88726)
Tänkte swoopa för att ta tillbaka honom och erbjuda Batum men hade inte insett hur jävla dålig Ariza varit,keep that fucker! :D

Snart pajar B-Roys knän igen och då öppnar det sig för Nicky Batum :p

(Att jag aldrig lär mig att hälla käften):whoco5:

Det vänder nog snart för good old Trev,det är en kanonkille.I love that guy,men du får gärna ta tillbaka honom.Kan slänga in en Lavalampa eller Stetsonhatt på köpet.
:cheers:

Vlad 2010-12-14 00:40

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 88754)
(Att jag aldrig lär mig att hälla käften):whoco5:

Det vänder nog snart för good old Trev,det är en kanonkille.I love that guy,men du får gärna ta tillbaka honom.Kan slänga in en Lavalampa eller Stetsonhatt på köpet.
:cheers:

Dude will play well tonight,trust me ;)

If not i will be back tomorrow with a proposition,gotta get my hands on that hat :cheers: